Ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România.
Veniturile totale au înregistrat o creştere de 2% în bază organică în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. Baza totală de clienţi este de 11 milioane. Valoarea ARPU mobil a fost de 5.1 euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019.
”În trimestrul trecut, am continuat să investim în reţelele noastre şi am lansat oferte noi şi îmbunătăţite de servicii fixe şi TV pentru toţi clienţii noştri. Aceştia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competiţii sportive în cadrul pachetelor UPC şi Vodafone TV. Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii şi vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm şi mai mult capabilităţile mobile şi fixe. Vom continua să colaborăm cu autorităţile pentru a asigura un echilibru adecvat în ceea ce priveşte securitatea, acoperirea şi investiţiile pentru susţinerea digitalizării societăţii româneşti, în timp ce analizăm cu atenţie condiţiile pieţei pentru a avea o concurenţă bună şi sănătoasă”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România.
La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.
În România, principalii competitori ai companiei sunt Orange, Digi Mobil şi Telekom.
Sursa : news.ro
Afacerile din comerţul cu amănuntul au accelerat în decembrie 2019, cu o creştere de 9,3%. Anul trecut, afacerile au ava... VTEX va investi patru milioane de dolari în România în următorii doi ani...