Scandal mare in cadrul unei companii de energie americana dupa au trimis unei cliente de culoare, Erica Convay, din Renton, Washington, o parola jignitoare.
Clienta a sunat la companie după ce şi-a uitat parola de la contul online. Compania i-a trimis o parolă temporară, insa in momentul in care femeia a primit-o, nu i-a venit sa creada, parola era „NiggaHHJ”.
“Cand am primit parola a fost ca un roller coaster emotional. Am fost socata, dezgustata si nervoasa. Nu-mi venea sa cred ce se intampla, si in 2018 sa se mai foloseasca acest cuvant si mai ales din partea unei companii. Nu e normal, si asta nu e cum ar trebui sa arate o parola temporara”, a declarat femeia pentru New York Post.
Când a întrebat-o pe angajata companiei, Lydia, dacă nu filtrează combinaţiile jignitoare, aceasta i-a spus că fac acest lucru. Apoi Conway a întrebat-o de ce nu au exclus cuvântul „nigga”, iar Lydia a spus că nu au făcut acest lucru deoarece nu îl mai foloseşte nimeni
Ulterior, după ce subiectul a ajuns în presă, Janet Kim, un purtător de cuvânt al companiei. şi-a cerut scuze, dar a susţinut că incidentul a fost cauzat de o eroare de computer: „Ne cerem scuze clientului şi comunităţii pentru ce s-a întâmplat şi vrem să facem ceea ce este necesar pentru a îndrepta lucrurile. Totuşi, aceste parole sunt generate automat şi merg din sistem direct la clienţi”.
Dramă de nedescris în Indonezia, în urma cutremurului puternic produs duminică! Cel puțin 82 de persoane au murit, iar a... Autoritățile din Hiroshima, AVERTISMENT înfiorător la 73 de ani de când orașul a fost DISTRUS de primul atac nuclear din...