Puterea rugăciunii și a semnului sfintei cruci au fost demonstrate științific în urma experimentelor făcute de cercetătorii ruși. Aceștia au descoperit că însemnarea mâncării și a apei cu semnul crucii înainte de masă are un efect purificator imediat.

Semnul CRUCII distruge microbii, purifică apa și mâncarea ! Ideea susținută de biserică a fost confirmată și de oamenii de știință ruși Galerie
Semnul Crucii | ortodoxia.me

Angelina Malakhovskaya, care este o cercetătoare rusă, inginer și electrofizician la Laboratorul de Tehnologie Medicală și Biologică spune că acesta este un miracol real. După un studiu aprofundat de 10 ani, cercetătoarea a declarat că semnul sfintei cruci are efecte bactericide.

„Am confirmat că obiceiul de a face semnul crucii peste mâncare și băutură înainte de masă are o semnificație mistică profundă" - spune fizicianul Angelina Malakhovskaya.

"Un beneficiu practic este ascuns în spatele său: mâncarea devine purificată instantaneu. Acesta este un mare miracol care se întâmplă literalmente în fiecare zi. "

Angelina Malakhovskaya a condus cercetări cu privire la puterea semnului crucii timp de aproape 10 ani, conform Science and Religion.

O serie de experimente au fost efectuate, fiind verificate de mai multe ori înainte de publicarea rezultatelor. Au fost descoperite proprietăți bactericide unice, care apar în apă după ce este sfințită prin rugăciune și semnul crucii.

Pentru Angelina Malakhovskaya și colegii săi din Sankt Petersburg, însăși posibilitatea acestei cercetări a fost un miracol, ea nefiind finanțată deoarece nu a prezent interes pentru niciun institut de cercetare științifică, acest subiect. Dar oamenii de știință au efectuat cercetările în mod gratuit cu scopul exclusiv de a experimenta și de a vedea puterea vindecătoare a semnului Crucii.

Cercetătorii au testat efectul rugăciunii și semnul crucii asupra bacteriilor patogene. Pentru această cercetare s-au prelevat probe de apă din diverse rezervoare de apă, fântâni, râuri, lacuri. Toate eșantioanele au conținut bacterii E.coli și stafilococ auriu. Dar s-a dovedit că atunci când s-au spus rugăciuni și s-a efectuat semnul crucii peste aceste probe de apă, numărul de bacterii dăunătoare a scăzut de șapte ori, de zece ori, de o sută de ori și chiar de o mie de ori, scrie aceeași sursă.

În condițiile experimentului, pentru a exclude influența posibilelor sugestii mentale, rugăciunea a fost citită atât de credincioși, cât și de necredincioși, cu toate acestea, numărul de bacterii patogene din diferite medii a scăzut în comparație cu proba de control.

Conform aceleeași surse, puterea rugăciunii și a semnului crucii, are efecte benefice și asupra sănătății. La toate persoanele pe care s-au făcut experimente, tensiunea li s-a stabilizat și indicatorii de sânge s-au îmbunătățit.

Studiile au relevat că dacă o persoană făcea semnul crucii nepăsător, nu împreuna trei degete sau nu atingea punctele necesare (mijlocul frunții, centrul plexului solar, umerii, drept și stâng), atunci efectul pozitiv a fost mult mai mic sau a fost cu totul absent.

„S-a dovedit că densitatea optică a apei crește în comparație cu valoarea sa inițială înainte de binecuvântare, explică Angelina Malakhovskaya.

Semnul crucii schimbă densitatea optică a apei, instantaneu. Întrucât corpul uman este format din peste două treimi de apă, aceasta înseamnă că atunci când a fost creat omul, Dumnezeu a plasat în noi un sistem de canale fizice, care reglementează toate procesele biochimice din corp, care „recunosc” în mod distinct semnul crucii, spune sursa.

Se poate spune că semnul crucii este un generator de energie. Când degetele au fost plasate sub altă formă , efectul nu a fost ca cel al semnului crucii, în care se unesc cele trei degete care ating fruntea, apoi centrul plexului solar iar apoi umerii, dreptul și stângul.

Din perspectiva religioasă, lucrurile stau cam la fel. Părintele Paisie Aghioritul a făcut mărturisiri despre acest subiect:

“A venit cineva care avea o funcție înaltă. Atât de mult se temea sărmanul de microbi, încât își albise mâinile, tot curățându-le cu spirt. Chiar și mașina sa și-o freca cu spirt. Mi-a fost milă de el. Știi ce înseamnă să ai o astfel de funcție și să te miști așa? I-am dat rahat dulce, dar nu l-a luat, pentru că l-am apucat eu cu mâna. Dar și în cutie de ar fi fost, nu l-ar fi luat, deoarece s-ar fi gândit că și în cutie l-a pus cineva cu mâinile lui. Când am văzut aceasta, am luat rahatul, l-a, frecat de pantofii lui și apoi l-am mâncat. I-am făcut destule de acestea și m-am chinuit să-l fac să se elibereze puțin din acea psihoză. Și astăzi a venit aici o tânără care avea frică de boală. Când a intrat înăuntru, n-a luat binecuvântare, pentru că se temea să nu se molipsească de microbi, iar când a plecat, după atâtea pe care i le-am spus ca să o ajut, iarăși n-a luat binecuvântare. Nu-ți sărut mâna, îmi spune, pentru că mă tem să mă molipsesc de microbi. Ce să mai spui. În felul acesta își fac viața lor neagră.”

Semnul crucii poartă în ea puterea lui Dumnezeu, susțin reprezentanții bisericilor. Când ne însemnăm pe noi înșine sau alimentele cu semnul crucii mărturisim Treimea cea de o ființă: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt și chemăm ajutorul ei, scrie lataifas.ro..

La slujba Sfântului Maslu, preoții repetă această cântare: “Doamne, armă asupra diavolului crucea Ta ai dat-o nouă, că se îngrozește și se cutremură, nesuferind a căuta spre puterea ei, că morții ai sculat, și moartea o ai surpat, pentru aceasta ne închinăm îngropării Tale și Învierii.

Iar la finalul slujbei, preotul miruiește pe credincioși cu untdelemnul sfințit cu puterea Duhului Sfânt, în semnul crucii, ca să le fie celor ce se vor atinge de el spre tămăduire și luminare. Și troparul Sfintei Cruci care se cântă de praznicul Înălțării Sfintei Cruci și la sfințirea apei, arată puterea Crucii.

“Mântuiește Doamne, poporul Tău, și binecuvintează moștenirea Ta. Biruință binecredincioșilor creștini asupra celui potrivnic dăruiește, și cu Crucea Ta păzește pe poporul Tău.”

Vor să salveze Planeta!Doi bărbați din Mexic au creat "piele" din cactus, în speranța de a ocroti un miliard d... Oamenii de ştiinţă au descoperit cea mai mare explozie de la Big Bang...