Cadrele didactice vor putea fi evaluate, în mod anonim, la sfârșitul orelor, de către elevi, grație unei aplicații inedite ce a fost dezvoltată de o profesoară de matematică din Buzău.
Cadrele didactice vor putea fi evaluate, în mod anonim, la sfârșitul orelor, de către elevi, grație unei aplicații inedite ce a fost dezvoltată de o profesoară de matematică din Buzău.
Astfel, în cazul aplicației inedite, elevii sunt întrebați cât au înțeles din limbajul folosit de profesor, cât au reușit să fie atenți la oră, cât consideră că au înțeles din conținutul lecției, dar și ”cât anume consideră că profesorul ți s-a adresat și ție pe timpul lecției”.
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Articolul continuă după reclamă
Monica Mocanu, profesoara care a dezvoltat aplicația cu ajutorul unor programatori, a decis să facă acest lucru după ce anul trecut le-a cerut copiilor să răspundă la niște întrebări privind activitatea ei de la clasă.
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Video. 180 de oi arse de vii, în urma unui incendiu în județul Galați. Imagini cu puternic impact emoțional...
Cântăreț de manele, prins beat mort la volan! A leșinat în timp ce aștepta la semafor, iar oamenii legii au intervenit d...