“Salut! iti multumim pentru comanda. Ne auzim maine pentru livrare” - este cel de-al doilea mail pe care barbatul l-a primit in noaptea dintre 22 si 23 noiembrie. Primul era generat automat de server si confirma primirea comenzii. Apoi, aproape de unu noaptea, a primit chiar si un apel de la un reprezentant al site-ului.
“M-a sunat, mi-a spus ca pachetul meu este pregatit, dar este o problema cu livrarea. Nu mi-l va livra imediat sambata sau duminica ci luni sau marti”, povesteste barbatul. Nicio problema, s-a gandit el. Putea sa mai astepte cateva zile, in conditiile in care facuse o afacere excelenta. Sau cel putin asta credea.
Asa ca a asteptat rabdator. A trecut luni, a trecut marti, iar seara tarziu primeste un nou mail. In care i se spunea ca comanda este anulata.
“Am primit un telefon de la acelasi reprezentant care mi-a spus ca ii pare rau dar nu poate sa-mi onoreze comanda pentru ca firma producatoare a respectivului aparat nu le-a onorat mai multe produse pe stoc”, spune barbatul.
De fapt, n-au avut nicidata asa ceva pe stoc. Asta in conditiile in care pe oferta scria clar ca produsul este disponibil. Contactati de reporterii nostri, reprezentantii firmei nu au vrut sa comenteze acuzatiile. Clientul a angajat deja un avocat si e decis sa mearga pana in panzele albe.