Situație penibilă și tristă pentru mii de bucureșteni! Cea mai modernă parcare din România cu 3 etaje este goală, în timp ce sute de mașini sunt parcate ilegal în apropierea parcării. Uite cine este de vină pentru acest haos fără precedent
Cea mai modernă parcare din România e goală şi la o lună de la inaugurare. Navetiştii care şi-ar putea lăsa maşinile la Străuleşti sunt speriaţi de tarifele ridicate, impuse de Metrorex.
E la fel de scump ca la privat, spun şoferii. Astfel, investitiţia de milioane nu a adus niciun avantaj pentru traficul din nordul Capitalei. Maşinile sunt parcate în jurul staţiei intermodale. Pe trotuare, pe prima badă de mers şi chiar în intersecţii.
Ministerul Transporturilor a investit 160 de milioane de lei în terminalul multimodal Străuleşti. Aici găsim şi o parcare cu trei etaje, unde şoferii care fac naveta în Bucureşti îşi pot lăsa maşina pentru a ajunge cu metroul în oraş. Azi, la ora prânzului, din cele 660 de locuri de parcare, doar cinci erau ocupate.
Paznicii mărturisesc reporterilor că în parcare nu vine multă lume,fiind ocupate doar 5, 6, 6 locuri. Aceștia spun că lumea așteaptă o ofertă mai bună la abonamente, astfel că 1 leu pe oră li se pare mult, calculând la ce sumă revine pentru o lună întreagă.
Pentru un navetist, care îşi lasă în fiecare zi de lucru maşina parcată timp de zece ore, ar însemna o cheltuială lunară de peste 200 de lei.
Adică, tot atât cât ar plăti şi în parcarea privată de la serviciu. Încă de la inaugurarea staţiei intermodale, directorul Metrorex a promis abonamente rentabile pentru navetişti. Întrebat recent dacă ştie câte maşini parchează la Străuleşti, şeful Metrorex a venit cu o explicaţie. surprinzătoare ,,Cam câte probleme credeţi că are un director general pe cap ca să se ocupe de numărul de maşini care sunt parcate la acest moment la care mă întrebaţi dumneavoastră?"
Am încercat să aflăm şi astăzi ce încasări a avut Metrorex în ultima lună, de când a dat în folosinţă parcarea. Instituţia nu a putut da încă un răspuns.
În acest timp, traficul în zonă e la fel de aglomerat, iar şoferii parchează peste drum de staţia de metrou, chiar dacă riscă amenzi.