Iulian Stanciu este CEO-ul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din România. În cadrul conferinței retailArena, Iulian Stanciu a dezvăluit câteva dintre planurile eMAG. Șeful eMAG dorește să dezvolte afacerea cât mai mult pentru a mări numărul de clienți.
Una dintre inovațiile eMAG este montarea de lockere de unde clienți își pot ridica produsele comandate online. Retailerul plănuiește să instaleze 1000 de astfel de lockere în diverse benzinării și alte centre din țară pentru a ușura procesul de livrare. Aceste lockere sunt echipate cu camere de supraveghere și se pot debloca doar prin scanare unui cod QR.
Pentru a ajunge cât mai aproape de clienți, s-a decis deschiderea unor showroom-uri în mall-urile din București. Retailerul a fost motivat să facă această schimbare datorită rezultate înregistrate când au deschis un astfel de showroom în Băneasa Mall. În aceste showroom-uri se vor introduce automate de plată menite să înlocuiască casieriile pentru a ușura procesul de cumpărare. Din totalul comenzilor online, 20% dintre acestea sunt cu livrare în showroom, iar 15% dintre ele se fac prin intermediul oficiilor poștale.
Mai mult decât atât eMAG dorește să implementeze o nouă soluție de plată care se va numi eMAG Pay. Prin această modalitate de plată online clienții vor reuși să plătească și comenzile pe care le-au plasat la alți comercianți folosindu-se de informațiile cu privire la cardurile bancare și adresele salvate în contul eMAG.
Anul acesta eMAG dă startul reducerilor de Black Friday pe 16 noiembrie. Așa că trebuie să stai cu ochii pe site-ul retailerului pentru a afla primul despre cele mai mari reduceri.
Sursă foto: capital.ro
Sursă de informare: wall-street.ro
E OFICIAL! Ce trebuie să facă străinii din România dacă vor să rămână în țară... Sfârșit TRAGIC pentru un român! A murit, STRIVIT de stânci, în timp ce practica CEL MAI PERICULOS sport extrem din lume...