Antena Căutare

Google Adwords a devenit Google Ads. Ce nouă marcă are Google

Google Adwords a devenit Google Ads. Ce nouă marcă are Google. Din 24 iulie 2018, Google Ads înglobează întreaga gama de campanii disponibile în prezent în Rețeaua de căutare, Rețeaua de display și Rețeaua video

Google Adwords a devenit Google Ads. Ce nouă marcă are Google Galerie
Google Ads | mdmarketingdigital.com

Google este o corporație americană multinațională ce administrează faimosul motor de căutare. Compania a fost fondată în 1998 de doi doctoranzi, Larry Page și Sergey Brin. Astfel, Google oferă utilizatorilor o metodă rapidă și simplă pentru a găsi informațiile necesare. Baza de date Google conține peste 8 miliarde de site-uri.

Google a lansat Google Adwords acum 18 ani cu scopul de a facilita conexiunea online cu diverse medii de afaceri pentru oameni. De atunci s-au schimbat foarte multe lucruri în lumea online, de aceea Google a decis introducerea unor soluții și branduri mai simple pentru produsele pentru care fac advertising.

Astfel a apărut Google Ads care reprezintă o gamă întreagă de noi oportunități de a face publicitate pe Google.com și alte site-uri afiliate și aplicații. În acest mod, Google Ads ajută vânzătorii online să intre mult mai ușor în contact cu milioane de oameni, găsind răspunsuri prin căutarea pe browser, explorând hărți pe Google Maps, vizionând video-uri pe YouTube și nescoperind noi aplicații pe Google Play.

Schimbări pentru Google

Din 24 iulie 2018, Google Adwords s-a transformat în Google Ads. Această nouă marcă reprezintă toate campaniile disponibile în prezent în Rețeaua video, Rețeaua de display și Rețeaua de căutare. Utilizatorii vor trebui să se obișnuiască cu noua marcă care nu are schimbat doar numele, ci și sigla, ambele apărând în Centrul de ajutor, în interfața produsului și în documentele de facturare.

Adresa URL cunoscută de utilizatori se va schimba, devenind din adwords.google.com în ads.google.com. Prin urmare, adresa Centrului de ajutor se schimbă și ea din support.google.com/adwords în support.google.com/google-ads. Cei care lucrează la Google spun că modificarea mărcii Google Ads nu va afecta raportarea, navigarea sau campaniile lor.

Acestea nu sunt singurele schimbări care au fost făcute de Google. Google Analytics 360 Suite și DoubleClick Digital Marketing se reunesc sub denumirea de Google Marketing Platform. Toate aceste modificări aduse de Google câtorva dintre platformele și aplicațiile sale demonstrează progresul, evoluția și prosperitatea companiei. Google se străduiește să ofere servicii de top utilizatorilor săi, fiind unul dintre cele mai populare browsere.

Sursă foto: figcreative.com.au, mdmarketingdigital.com

Tăierea capului Sfântului Ioan Botezătorul. Cum este cinstit acesta de către musulmani... Anunțul de ULTIMĂ ORĂ făcut de meteorologi! Iată cât mai țin ploile torențiale și care sunt județele afectate!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly Marti, 07.05.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x