- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Google este o corporație americană multinațională ce administrează faimosul motor de căutare. Compania a fost fondată în 1998 de doi doctoranzi, Larry Page și Sergey Brin. Astfel, Google oferă utilizatorilor o metodă rapidă și simplă pentru a găsi informațiile necesare. Baza de date Google conține peste 8 miliarde de site-uri.
Google a lansat Google Adwords acum 18 ani cu scopul de a facilita conexiunea online cu diverse medii de afaceri pentru oameni. De atunci s-au schimbat foarte multe lucruri în lumea online, de aceea Google a decis introducerea unor soluții și branduri mai simple pentru produsele pentru care fac advertising.
Astfel a apărut Google Ads care reprezintă o gamă întreagă de noi oportunități de a face publicitate pe Google.com și alte site-uri afiliate și aplicații. În acest mod, Google Ads ajută vânzătorii online să intre mult mai ușor în contact cu milioane de oameni, găsind răspunsuri prin căutarea pe browser, explorând hărți pe Google Maps, vizionând video-uri pe YouTube și nescoperind noi aplicații pe Google Play.
Schimbări pentru Google
Din 24 iulie 2018, Google Adwords s-a transformat în Google Ads. Această nouă marcă reprezintă toate campaniile disponibile în prezent în Rețeaua video, Rețeaua de display și Rețeaua de căutare. Utilizatorii vor trebui să se obișnuiască cu noua marcă care nu are schimbat doar numele, ci și sigla, ambele apărând în Centrul de ajutor, în interfața produsului și în documentele de facturare.
Adresa URL cunoscută de utilizatori se va schimba, devenind din adwords.google.com în ads.google.com. Prin urmare, adresa Centrului de ajutor se schimbă și ea din support.google.com/adwords în support.google.com/google-ads. Cei care lucrează la Google spun că modificarea mărcii Google Ads nu va afecta raportarea, navigarea sau campaniile lor.
Acestea nu sunt singurele schimbări care au fost făcute de Google. Google Analytics 360 Suite și DoubleClick Digital Marketing se reunesc sub denumirea de Google Marketing Platform. Toate aceste modificări aduse de Google câtorva dintre platformele și aplicațiile sale demonstrează progresul, evoluția și prosperitatea companiei. Google se străduiește să ofere servicii de top utilizatorilor săi, fiind unul dintre cele mai populare browsere.
Sursă foto: figcreative.com.au, mdmarketingdigital.com
Tăierea capului Sfântului Ioan Botezătorul. Cum este cinstit acesta de către musulmani... Anunțul de ULTIMĂ ORĂ făcut de meteorologi! Iată cât mai țin ploile torențiale și care sunt județele afectate!...