Antena Căutare

Instagram introduce o nouă opțiune pentru anumiți utilizatori. Cum se va schimba experiența de acum înainte

Rețelele de socializare aduc îmbunătățiri în mod constant pentru a oferi utilizatorilor o experiență cât mai bună. Este bine știut că mediul online a devenit un spațiu al promovării și al vânzării, în acest sens, echipa Instagram a decis să lanseze funcţia de programare a postărilor. Aceasta va fi disponibilă pentru anumite branduri şi creatori de conţinut, dar nu pentru toţi utilizatorii platformei.

imagine cu un telefon si un laptop pe care este deschisa aplicatia instagram
Instagram implementează opţiuni pentru programarea postărilor | shutterstock

Creatorii de conţinut şi brandurile vor putea să programeze postările pe Instagram direct din aplicaţie, fără să mai apeleze la alte soluţii. Noua facilitate din cadrul aplicaţiei aduce posibilitatea programării fotografiilor şi Reel-uri pe o perioadă de până la 75 de zile.

Opţiunile pentru programarea postărilor pe Instagram pot fi găsite în cadrul procesului de publicare, la secțiunea „Advanced Settings”

Opţiunile pentru programarea postărilor pot fi găsite în cadrul procesului de publicare, la „Advanced Settings”. Acolo, se aleg ora şi data dorite, după care se revine la fluxul normal de publicare, potrivit News.ro.

Programarea postărilor scuteşte utilizatorii de apelarea la soluţii terţe sau la aplicaţia Creator Studio dezvoltată separat de Meta.

Spre deosebire de Facebook, care oferă de mulţi ani această facilitate pentru pagini, Instagram o lansează cu mare întârziere şi o oferă, cel puţin deocamdată, doar anumitor conturi. Nu se ştie când şi dacă opţiunea programării postărilor pe Instagram va fi disponibilă pentru toţi utilizatorii platformei.

Citește și: Ce se întâmplă cu Instagram? Conturile mai multor utilizatori au fost șterse

Ce platformă de socializare a depăsit Instagramul în România. Peste 4.000.000 de oameni folosesc această aplicație

În anul pandemiei, rețele de socializare au cunoscut o creștere fulminantă a utilizatorilor, dar numai una dintre ele a înregistrat un număr extraordinar de mare. Ce aplicație a reușit să adune peste 4.000.000 de utilizatori și a întrecut Instagramul.

De câțiva ani buni, multă lume a migrat pe Instagram, aceasta devenind rețeaua socială preferată de o mulțime de oameni. Platforma de photo și video sharing a atras prin prisma faptului că mizează pe comunicare vizuală și "este prima destinație unde utilizatorii social media merg pentru experiențe frumoase și creative", notează manafu.ro. În octombrie 2020, Instagram avea 1,158 miliarde de utilizatori, potrivit statista.com.

Însă nu despre Instagram este vorba și nici despre Facebook! TikTok a venit puternic din spate, după ce a fost lansat la nivel global în luna august a anului 2018, după achiziția Musical.ly de către compania mamă ByteDance. Aplicația de video "a reușit în numai doi ani să înregistreze o creștere fără precedent în social media".

În doar doi ani, Tik Tok aduna 800 de milioane de utilizatori, în luna octombrie 2020 și finaliza anul cu titlul de „Cea mai descărcată aplicație în 2020”, potrivit apptopia.com și businessofapps.com.

Citește și: Semnal de alarmă. O nouă campanie de phishing circulă pe Instagram. Ce trebuie să știi daca folosești aplicația

Crește valoarea tichetelor de masă în România. De câți bani beneficiază acum românii... Tarifele la energie electrică se schimbă de la 1 ianuarie 2023. Românii vor plăti mai puțin pe facturi...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x