Antena Căutare

Next Star conduce clasamentul de audienta cu finala de popularitate. Antena 1 lider de piata la nivelul intregii zile

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducand emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta, la nivelul intregii zile, Antena 1 fiind prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban.

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducand emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta, la nivelul intregii zile, Antena 1 fiind prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos s-au impus ca lider detasat de audientã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star ocupa si el prima pozitie in topul preferintelor publicului din mediul urban.
Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% si o cotã de piatã de 16.3% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor, Observatorul orei 13 si Observatorul orei 16 impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 16 a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 16.9% cotã de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 1.9% si 10.3% cotã de piata.

Finala de popularitate a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienta in randul telespectatorilor din mediul urban. Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a fost urmãrita aseara in medie de peste 1 011 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.6% si 19.1% cota de piata la nivelul targetului all urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci doar 8.8% rating si 17.5% cotã de piata.

In minutul de aur, 21:25, inregistrat pe momentul micutei Bianca, Next Star a adus in fata micilor ecrane peste 2 305 0000 de telespectatori la nivel national.

Romanii au urmarit in numãr foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 14.3% si un rating mediu de 2.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 8.1% si un rating mediu de 1.3 procente.

Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 19.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 3.9% rating si 14.7% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.

Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 180 000 de telespectatori din mediul urban urmarind, in medie, emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 15.1 procente.



Elena Hasna a castigat finala de popularitate si premiul de 5.000 de euro...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Citește și
Ultimele știri
x