- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducand emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta, la nivelul intregii zile, Antena 1 fiind prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos s-au impus ca lider detasat de audientã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star ocupa si el prima pozitie in topul preferintelor publicului din mediul urban.
Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% si o cotã de piatã de 16.3% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor, Observatorul orei 13 si Observatorul orei 16 impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 16 a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 16.9% cotã de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 1.9% si 10.3% cotã de piata.
Finala de popularitate a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienta in randul telespectatorilor din mediul urban. Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a fost urmãrita aseara in medie de peste 1 011 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.6% si 19.1% cota de piata la nivelul targetului all urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci doar 8.8% rating si 17.5% cotã de piata.
In minutul de aur, 21:25, inregistrat pe momentul micutei Bianca, Next Star a adus in fata micilor ecrane peste 2 305 0000 de telespectatori la nivel national.
Romanii au urmarit in numãr foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 14.3% si un rating mediu de 2.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 8.1% si un rating mediu de 1.3 procente.
Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 19.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 3.9% rating si 14.7% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.
Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 180 000 de telespectatori din mediul urban urmarind, in medie, emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 15.1 procente.