Show-ul „Poftiți pe la noi! Poftiți de vă iubiți!” a fost lider de audiență marți seară la Antena 1. Peste 1,5 milioane de români au urmărit emisiunea lui Nea Mărin în minutul de maximă audiență de la 21.43, atunci când Antena 1 obținea pe publicul național un vârf de 8,5 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv avea tot atunci 4,3 puncte de rating și 9 procente din cota de piață.
Emisiunea de la Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul său de difuzare, 20.29 – 23.33. „Poftiți pe la noi! Poftiți de vă iubiți!” a obținut pe publicul din mediul urban o audiență medie de 6,2 puncte de rating și 14,3 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 5,8 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.
Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu Antena 1 lider cu o medie de 5,7 puncte de rating și 13,5 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 5,6 puncte de rating și 13,2 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 septembrie 2015