„Klaus”, povestea devenirii lui Moş Crăciun, a fost lansat pe 15 noiembrie şi este primul film animat original Netflix.
Netflix contorizează o vizionare atunci când filmul este urmărit de pe un cont în proporţie de cel puţin 70%.
Compania a mai transmis că lungmetrajul „Klaus” a fost vizionat în repetate rânduri de mai multe conturi, iar numărul de 30 de milioane nu le cuprinde pe acestea.
Realizat în mare parte din animaţii realizate de mână, filmul spune povestea prieteniei dintre un poştaş neserios şi un solitar confecţionar de jucării. El a fost scris de animatorul spaniol Sergio Pablos, creatorul „Despicable Me”, iar printre cei care şi-au împrumutat vocile personajelor se numără J.K. Simmons şi Jason Schwartzman.
Cel mai mare serviciu de streaming din lume, Netflix are peste 158 de milioane de abonaţi la nivel mondial, însă concurenţa ia amploare. Disney şi-a retras filmele, acestea fiind disponibile acum pe noua platformă a companiei, Disney+.
Cât priveşte segmentul de producţii pentru copii şi familie, Netflix a mai anunţat că lungmetrajul „Tall Girl” a fost vizionat de pe mai mult de 40 de milioane de conturi, iar serialul animat indian „Mighty Little Bheem”, de pe 27 de milioane.
Compania plănuieşte ca anul viitor să lanseze mai multe animaţii şi filme pentru familie, a spus Melissa Cobb, vicepreşedinte al departamentului animaţie din cadrul Netflix. Între viitoarele producţii se numără „The Willoughbys”, adaptare a romanului omonim pentru copii, şi musicalul „Over the Moon”.
La începutul lui decembrie, COO-ul Netflix, Ted Sarandos, a declarat că cel mai nou film al lui Martin Scorsese, „The Irishman”, va trece pragul de 40 de milioane de vizualizări în prima lună. În decembrie 2018, thrillerul „Bird Box”, cu Sandra Bullock, a fost urmărit de pe mai mult de 80 de milioane de conturi în prima lună.
Sursa : news.ro
„Star Wars: Skywalker - Ascensiunea”, premiera weekendului în cinematografele româneşti... Claudine Auger, cunoscută din al patrulea film „James Bond”, a murit la vârsta de 78 de ani...