De ziua ei, frumoasa jurnalista a fost inconjurata de prieteni dragi, invitati speciali si de sute de cadouri, printre care si o bicicleta, pe care jurnalista a afirmat ca si-o dorea de cand era mica. Insa, profesionista desavarsita, pentru Simona cel mai frumos cadou a fost cel oferit chiar de telespectatorii Antena 1.
Emisiunea Acces Direct s-a impus ieri ca lider de piata, atat la nivelul targetului comercial 15-54, cat si pe segmentul targetului all urban. Astfel, Acces Direct s-a situat in varful clasamentului audientelor inregistrand ieri, 31 octombrie, un rating de 5,5 % si 19,1% cota de piata la nivelul targetului all urban.
Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmarit cu mare interes subiectele tratate de cel mai tare show de dupa - amiaza in minutul de aur. Astfel, la 18:41, emisiunea Acces Direct a inregistrat un rating de 8,1% si o cota de piata de 24,2 share, in timp ce programul principalului competitor, Pro Tv, fiind urmarit de o medie 385. 000 de telespectatori din mediul urban, inregistrand un rating de 3,3% si o cota de piata de 9,8% share.
Sursa: GfK Romania S.R.L.