Romanii au preferat si ieri productiile Antenei 1, postul cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri un rating mediu de 2.8 % si o cota de piata de 15.5% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Ziua a inceput in forta cu cei doi matinali, Razvan si Dani, Neatza inregistrand o cota de piata de 18.7% si 2.3% rating si adjudecandu-si totodata prima pozitie in clasament.
Filmul difuzat de Antena 1 in prime time, Adancul albastru: Reciful, a fost prima optiune a telespectatorilor din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban, cu un rating mediu de 6.1% procente si o cota de piata de 14.6%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata de Pro Tv. In minutul de aur, la 22:10, peste 570 000 de telespectatori din targetul comercial al statiei, 18-49 urban, urmareau Antena 1, de aproape cinci ori mai multi fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targetului all urban. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.9% si 17.4% cota de piata la nivelul targetului all urban, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 4.5% si o cota de piata de 15.9%.
Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 13 si Observator 16, prezentate de Mihaela Calin, iar Dan Capatos si-a pastrat statutul de campionul noptilor albe, Un Show Pacatos situandu-se pe prima pozitie in topul audientelor la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.