- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Emisiunea „Divertis mall", desi redifuzata in aceasta duminica, i-a tinut pe cei din fata ecranelor cu zambetul pe buze, atingand o cota de piata de 10.3%. Asta inseamna ca 193.000 de telespectatori din target-ul comercial 15-54 urban, au urmarit emisiunea, in slotul orar 17.45 - 18.59. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 18.49, cand 615.000 de telespectatori urmareau redifuzarea pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu un rating mediu de 190.000 de telespectatori si o cota de piata de 10.1%, urmat de Acasa TV, cu un rating mediu de 174.000 telespectatori si o cota de piata de 9.3%.
Actiunea filmului „Misiuni de salvare" i-a captivat pe telespectatori. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, filmul a fost lider de piata in slotul 23:48-25:50, cu un rating mediu de 117.000 de telespectatori si o cota de piata de 13%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 01:04, cand 264.000 telespectatori din mediul urban urmareau filmul de pe Antena 1. La nivelul aceluiasi target, le locul doi s-a plasat Pro Tv, cu un rating mediu de doar 85.000 de telespectatori si o cota de piata de 9.4%, urmat de Kanal D, avand un rating mediu de 73.000 telespectatori si o cota de piata de 8.1%.
Duminica s-a terminat tot cu un program de divertisment, emisiunea - concurs SuperBingo Metropolis. Valoarea premiilor s-a ridicat la 3.383.440 de lei, castigatori fiind 6 267 de persoane. Astfel, numarul total al castigatorilor emisiunii a ajuns la 220 546.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Casting la Antena 1... Daniela Gyorfi, la Plasa de Stele...