Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % si o cota de piata de 16.6% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6% procente si o cota de piata de 17.4%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata tot de Pro TV care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, a inregistrat un rating mediu de 5.7% si o cota de piata de 16.5%.
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat si el prima pozitie in clasamentul audientelor. Aproape 1 000 000 de telespectatori la nivel national au urmarit cu interes stirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunandu-se ca lider pe targetul comercial al statiei, 18-49 urban, cu 5% rating si o cota de piata de 21.5%.
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de joi nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor ecrane de doua ori mai multi telespectatori decat principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri 4.5% rating si 24.4% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea abia 2.3% rating si 12.3% cota de piata. In minutul de aur, 18:21, emisiunea Simonei Gherghe era urmarita de 360.000 de telespectatori, de aproape patru ori mai multi fata de cei care urmareau atunci Happy Hour.
Romanii au preferat aseara spectacolul oferit de micii artisti concurenti la Next Star, emisiunea prezentata de campionul divertismentului, Dan Negru, impunandu-se ca lider de piata la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a inregistrat o cota de piata de 17.1% si un rating mediu de 6.7% la nivelul targetului 18-49 urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 15% share si 5.9% rating. Eurivisionul, transmis de postul public TVR a ocupat locul 5 in topul audientelor.
Dan Capatos a ramas si el preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Emisiunea in care echipa pacatoasa si-a ales noile asistente a fost preferata romanilor, inregistrand o cota de piata de 18.5% si un rating mediu de 4.7%, in vreme ce Pro Tv inregistra doar 13.3% share si 3.4% rating.
Observator 16, precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.
Andreea Berecleanu, suparata pe Andreea Esca! Motivul: ia romaneasca!... SuperBingo Metropolis: Duminica, 19 mai, se pun la bataie 40 de miliarde de lei vechi!...