- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Programele Antenei 1 au fost ieri prima optiune a celor mai multi telespectatori din mediul urban, conducand statia pe prima pozitie in Top 3 televiziuni din Romania. Acces Direct, Un show pacatos, Observator 16, Mireasa pentru fiul meu editia de dupa amiaza si meciul Romania – Andorra s-au impus ca lider de piata, atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial 15-54 urban.
Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente si o cota de piata de 17.9%, la nivelul segmentului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, surclasand principalul sau competitor, Pro TV. Si la nivelul publicului all urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost lider de piata.
Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial, Romania – Andorra a adus in fata televizoarelor, in medie, 1.3 milioane de telespectatori din mediul urban, impunandu-se ca lider detasat de piata, la nivelul ambelor segmente de public. In intervalul de difuzare al meciului, Antena 1 a inregistrat un rating mediu de 12.3 procente si o cota de piata de 27.9% la nivelul targetului comercial al statiei, mult peste dublu inregistrat de principalul competitor, Pro Tv.
Si Dan Capatos a fost ieri preferatul celor mai multi telespectatori din mediul urban, Un show pacatos conducand in topul audientelor, atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial 15-54 urban.