In incercarea continua si sustinuta de a fi mai aproape de consumatorii sai, Antena 1 a profitat de oportunitatile pe care mediul online, in general, si social media, in particular, le ofera. In contextul in care numarul de utilizatori de Facebook in Romania se apropie rapid de patru milioane, Antena 1 a trecut deja pragul de 100.000 de fani pe pagina oficiala de Facebook, iar paginile emisiunilor sale de succes se inscriu in Top 20 Facebrands la categoria TV.
"X Factor", „Next Top Model by Catalin Botezatu", „Neatza cu Razvan si Dani" sunt doar o parte dintre emisiunile care au reusit sa stranga pe Facebook peste 50.000 de fani fiecare si, mai mult, sa genereze numeroase subiecte de discutii si, in consecinta, un ridicat grad de interactivitate intre telespectatorii utilizatori de Facebook.
Mai mult, in zilele difuzarii emisiunilor, gradul de interactivitate a utilizatorilor pe pagina de Facebook a fiecarei emisiuni creste de doua sau trei ori fata de celelalte zile ale saptamanii. Astfel emisiunile sunt urmarite si comentate in timp real pe paginile de socializare ale acestora.
Antena 1 este postul de televiziune cu cele mai multe emsiuni in Top 20 branduri pe Facebook in categoria Tv conform Facebrands.ro. Emisiunilor enumerate mai sus li se adauga "In puii mei", show-ul lui Mihai Bendeac si „Burlacul".