In randul publicului din mediul urban de peste 18 ani, postul de nisa a inregistrat o medie de 16,4% cota de piata si 4,3 rating, devenind astfel principala sursa de informare a telespectatorilor si cea mai urmarita televiziune din tara intreaga zi.
Antena 3 a continuat sa domine clasamentul si in prime-time, cand, in cel mai dificil interval orar, a inregistrat o medie de 16,6% share si 8,2% rating, depasind astfel toate celelalte posturi TV si detasandu-se de competitorii directi.
Varful de audienta a fost atins la ora 21:57, cand 965.000 de telespectatori urmareau Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, iar Antena 3 obtinea 10.5% rating si 20.0% cota de piata.
Antena 3 s-a impus nu numai pe targetul sau, 18+ urban, ci si pe segmentul Urban All. Cu o medie de 15.5% cota de piata pe intreaga zi, postul de stiri a fost liderul tuturor televiziunilor din piata autohtona si s-a clasat la mare distanta de principalul concurent, Realitatea TV.
Avantajul semnificativ fost mentinut si in prime time, cand Antena 3 a obtinut o medie de 15.7% share si 7.4% rating si a depasit atat toate posturile generaliste, cat si pe cele informative.
De altfel, in minutul de aur inregistrat la ora 21:57, peste 1 million de telespectatori priveau la Antena 3 desfasurarea evenimentelor din Piata Universitatii.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.
Sambata, 21 ianuarie, apare pe piata o editie speciala a Jurnalului National... Noi concurenti se pregatesc sa intre in casa “Mireasa pentru fiul meu” lunea aceasta!...