„Acces direct”, lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 81%, și la nivelul întregii țări.
Astfel, „Acces direct” a înregistrat, pe publicul comercial, o medie de 6,2 puncte de rating și 21,5% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 5,9 puncte de rating și 20,5 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 7,8 puncte și o cotă de piață de 20,2 procente. ProTv, clasat și de această dată pe locul al II-lea, a înregistrat 6,4 puncte de rating și 16,4% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 8,5 puncte de rating și 20,8% cotă de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 7,9 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață.
„Un show păcătos”, cel mai urmărit late night show
Show-ul prezentat de Dan Capatos a fost cel mai urmărit program din luna noiembrie pe slotul lui de difuzare, fie că este vorba despre publicul comercial, de cel urban, sau de cel de la nivelul întregii țări. „Un show păcătos” a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani a înregistrat un leadership de 81%.
Pe întreaga lună noiembrie, „Un show păcătos”, a obținut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, 3,3 puncte de rating și 15,3% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2,8 puncte de rating și 12,9 procente din cota de piață.
În mediul urban, Dan Capatos a condus audiențele cu 2,7 puncte de rating și 11,9% cotă de piață, urmat de Antena 3, cu 2,6 puncte de rating și 11,7% cotă de piață. ProTv, clasat abia pe locul al III-lea, a obținut 2 puncte de rating și 8,7% cotă de piață.
La nivelul întregii țări, „Un show păcătos” a înregistrat 2,3 puncte de rating și 11,7 procente din cota de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 2 puncte de rating și 10,4% cotă de piață.
„Observator 13” și „Observator 16”, lider de audiență pe toate segmentele de public
Programul de știri Observator 13 a fost lider incontestabil de audiență în luna noiembrie pe toate segmentele de public, iar în mediul urban a înregistrat un leadership de 93%.
Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Observator 13 a obținut, în medie, 2,2 puncte de rating și 13,8% din cota de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 2,1 puncte de rating și 13,3 procente din cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Observator 13 a înregistrat 3,1 puncte de rating și 14,3 procente din cota de piață, în timp ce ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 2,5 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.
3,3 puncte de rating și 14,6% cotă de piață a înregistrat, în medie, Antena 1, la nivelul întregii țări, în timp ce ProTv avea 2,7 puncte de rating și 11,9% cotă de piață.
„Observator 16” a obținut la nivelul întregii țări un leadership de 100% și a fost lider de audiență pe toate categoriile de public în luna noiembrie. Astfel, pe publicul comercial, programul de știri a condus în topul audiențelor cu o medie de 3,7 puncte de rating și 18,1% cotă de piață. ProTv înregistra în tot acest timp 2,7 puncte de rating și 13 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, „Observator 16” a înregistrat 4,5 puncte de rating și 15,9% cotă de piață, de aproape două ori mai mult față de ProTv, următorul clasat, cu 2,6 puncte de rating și 9,4 procente din cota de piață.
La nivelul întregii populații a României, programul de știri a fost lider de audiență cu o medie de 4,9 puncte de rating și 17,7% cotă de piață, de două ori mai mult față de ProTv, clasat și de această dată pe locul al II-lea, cu doar 2,3 puncte de rating și 8,5% cotă de piață.
Și „Observatorul dimineții” a fost lider de audiență, obținând la nivelul publicului comercial un leadership de 100%. Pe același segment de public, programul de știri a fost lider de audiență cu 3,5 puncte de rating și 32 de procente din cota de piață, în timp ce ProTv înregistra 2,3 puncte de rating și 21,4% cotă de piață.
Pe publicul din mediul urban, programul de știri a obținut 3,2 puncte de rating și 24,3% cotă de piață, urmat fiind tot de ProTv, cu 2,8 puncte de rating și 21,3% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media |
Copyright:ARMADATA SRL |
Noiembrie 2014 |
Lora îl imită pe Pepe și îl aseamănă cu buldogul din Tom și Jerry... Super Premii puse în joc la SuperBingo Metropolis pe 7 decembrie! Află ce poți să câștigi!...