Programele pregătite de Antena 1 pentru ziua de Paște au fost pe gustul telespectatorilor săi, iar asta o arată cu prisosință cifrele de audiență care indică supremația postului în clasamentul zilei pe toate categoriile de public și pe toate intervalele orare. Așa se face că la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost lider de audiență de dimineața până noaptea, surclasându-și competitorii la toate categoriile de public.
Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile (02.00-02.00) o audiență medie de 3,9 puncte de rating și o cotă de piață de 16,5%, urmată de ProTV cu 3,5 puncte de rating și 14,9% cotă de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban clasamentul se menține cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating și 14,1% cotă de piață, în timp ce ProTV se situează tot pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating și 10,5% cotă de piață.
Diferența este și mai mare la nivelul întregului public din România, astfel că Antena 1 înregistrează la nivelul întregii zile un rating mediu de 3,8 puncte și o cotă de piață de 14,2 procente, în timp ce ProTV obține doar 2,5 puncte de rating și 9,5% cotă de piață.
Antena 1 a dominat clasamentul și în prime-time, intervalul de maximă audiență al unei zile cuprins între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a fost preferatul telespectatorilor, înregistrând o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 16,9% cotă de piață, în timp ce ProTV obținea 6,4 puncte de rating și 16,3 % cotă de piață.
Diferența dintre Antena 1 și ProTV se mărește la nivelul întregului public din mediul urban, când Antena 1 obține o audiență medie de 7,1 puncte de rating și 15,2 procente din cota de piață, iar proTv doar 5,7 puncte de rating și 12,3% cotă de piață.
Antena 1 este lider în prime-time și la nivelul întregului public din România, cu o audiență medie de 6,5 puncte de ratin g și 14,4% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 12% cotă de piață.
Telespectatorii Antena 1 au avut „Chef de râs”, și asta au arătat-o cu prisosință cifrele înregistrate de emisiunea prezentată de Vasile Muraru și Valentina Fătu, difuzată între 19.57-22.30 care a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.
Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urgan cu vârste cuprinse între 18-49 de ani cu emisiunea „Chef de râs” cu o medie de 7 puncte de rating și 17% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea, cu o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 16,2% cotă de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 își mărește avantajul în fața ProTV, înregistrând o audiență medie de 7,9 puncte de rating și 16 procente din cota de piață, in timp ce ProTV obțin e doar 5,9 puncte de rating și 12,% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență cu emisiunea „Chef de râs” și la nivelul întregului public din România, cu o audiență medie de 7,4 puncte de rating și 15,2% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating și 11,6% cotă de piață.
„Bravo, România!” au spus telespectatorii Antena 1 care au urmărit emisiunea difuzată între 22.30-01.02. Antena 1 a dominat clasamentul pe publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a clasat abia pe locul al treilea, după Kanal D, cu 2,3 puncte de rating și 7,1% cotă de piață.
Același clasament se păstrează și la nivelul întregului public din mediul urban, când Antena 1 se situează pe primul loc cu o audiență medie de 4,6 puncte de rating și 13,4% cotă de piață, iar ProTV ocupă abia locul al treilea, după Kanal D cu doar 2,2 puncte de rating și 6,4% cotă de piață.
Lider de audiență pe toate categoriile de public a fost și filmul Nea Mărin miliardar, precum și emisiunea Te cunosc de undeva, difuzată în reluare.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 1 mai 2016