X Factor, cel mai mare show de divertisment al deceniului a avut rezultate remarcabile in mediul online. Peste 10.000 de internauti romani au urmarit show-ul in cele doua zile de lansare, iar numarul celor care au fost activi pe pagina de Facebook X Factor a crescut exponential in primul weekend de difuzare X Factor.
Acest lucru vine nu doar ca o mutare a sferei de interes a tinerilor dinspre tv inspre mediul online, ci si ca un raspuns al demersurilor facute de Antena 1 de a se promova in mediul online si a fi un brand activ in social media.
5074 utilizatori unici au urmarit sambata, 17 septembrie, prima editie a super show-ului X Factor, in vreme ce duminica, la cea de-a doua editie, numarul lor a ajuns la 6096. Lansarea X Factor a dus la o crestere a traficului pe site-ul emisiunii, pe www.a1.ro, dar si a fanilor de pe pagina de Facebook X Factor Romania, apropiindu-se de top 10 pagini de Facebook din categoria TV in Romania, conform facebrands.ro.
In decursul ultimei luni, intre 15 august si 18 septembrie, www.xfactor.a1.ro a inregistrat 143.541 de vizitatori unici, dintre care 26, 646 numai duminica, 18 septembrie, ziua in care s-a difuzat cea de-a doua editie X Factor. O crestere considerabila a inregistrat si numarul fanilor de pe pagina de Facebook a show-ului.
In cele doua zile de difuzare a emisiunii, numarul fanilor a crescut cu peste 2000, fanpege-ul X Factor Romania insumand acum, la mai putin de o jumatate de an de la lansare, 26.475 de fani. In ultima luna, pagina X Factor Romania a inregistrat o crestere de 35.5 % in ceea ce priveste numarul de fani.
Mai mult decat atat, fanii au comentat in timp real pe pagina de Facebook prestatia concurentilor. Pe 17 si 18 septembrie - pagina de Facebook X Factor a primit peste 8000 de comentarii si "like"-uri pe wall, de 30 de ori mai mult decat weekenurile anterioare, semn ca show-ul a generat o crestere semnificativa a interactivitatii publicului din social media, o mare parte dintre discutii fiind initiate si derulate chiar de fani pe wall-ul X Factor.