Antena Căutare

Peste 10.000 de romani au urmarit pe internet sambata si duminica dubla premiera X Factor

X Factor Romania se numara printre cele mai active branduri din mediul online autohton, atat in ceea ce priveste modalitatile de interactiune cu fanii, cat si promovarea. Romanii au apreciat acest lucru si au urmarit in numar foarte mare emisiunea, live, pe site-ul show-ului, in cele doua zile in care a fost difuzata. Mai mult decat atat, telespectatorii au comentat in timp real prestatia concurentilor pe pagina de Facebook a emisiunii.

X Factor, cel mai mare show de divertisment al deceniului a avut rezultate remarcabile in mediul online. Peste 10.000 de internauti romani au urmarit show-ul in cele doua zile de lansare, iar numarul celor care au fost activi pe pagina de Facebook X Factor a crescut exponential in primul weekend de difuzare X Factor.

Acest lucru vine nu doar ca o mutare a sferei de interes a tinerilor dinspre tv inspre mediul online, ci si ca un raspuns al demersurilor facute de Antena 1 de a se promova in mediul online si a fi un brand activ in social media.

5074 utilizatori unici au urmarit sambata, 17 septembrie, prima editie a super show-ului X Factor, in vreme ce duminica, la cea de-a doua editie, numarul lor a ajuns la 6096. Lansarea X Factor a dus la o crestere a traficului pe site-ul emisiunii, pe www.a1.ro, dar si a fanilor de pe pagina de Facebook X Factor Romania, apropiindu-se de top 10 pagini de Facebook din categoria TV in Romania, conform facebrands.ro.

In decursul ultimei luni, intre 15 august si 18 septembrie, www.xfactor.a1.ro a inregistrat 143.541 de vizitatori unici, dintre care 26, 646 numai duminica, 18 septembrie, ziua in care s-a difuzat cea de-a doua editie X Factor. O crestere considerabila a inregistrat si numarul fanilor de pe pagina de Facebook a show-ului.

In cele doua zile de difuzare a emisiunii, numarul fanilor a crescut cu peste 2000, fanpege-ul X Factor Romania insumand acum, la mai putin de o jumatate de an de la lansare, 26.475 de fani. In ultima luna, pagina X Factor Romania a inregistrat o crestere de 35.5 % in ceea ce priveste numarul de fani.

Mai mult decat atat, fanii au comentat in timp real pe pagina de Facebook prestatia concurentilor. Pe 17 si 18 septembrie - pagina de Facebook X Factor a primit peste 8000 de comentarii si "like"-uri pe wall, de 30 de ori mai mult decat weekenurile anterioare, semn ca show-ul a generat o crestere semnificativa a interactivitatii publicului din social media, o mare parte dintre discutii fiind initiate si derulate chiar de fani pe wall-ul X Factor.

Antena 3, liderul posturilor de stiri in ziua de 21 septembrie... VIDEO! Paula Seling da glas unui personaj din Cars 2...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x