Pana in prezent peste 3,500 de utilizatori au accesat site-ul campaniei, dintre care peste 130 de tineri de 20 de ani s-au inscris siau inceput sa genereze discutii pe pagina de facebook: www.facebook.com/Primii20.ro sau pe twitter.
Multi dintre ei sunt activi offline in asociatii precum AIESEC, VIP, SiSC, DaAfaceri, Advice, Leaders, LSRS sau multe altele care sustin acest proiect.
Tinerii au raspuns entuziasmati invitatiei de a participa.
„Imi plac proiectele de viral online; simt ca evolueaza, incet, scena romaneasca. Asa ca m-am inscris la #ElitaFrate; contribui si eu Dan Baciu.
„Am inceput ziua frumos. La Neatza cu Razvan si Dani sunt invitati oamenii care au avut curaj sa lupte pentru visul lor. Parca uitandu-te la ei, te simti motivat sa mergi mai departe si niciun vis nu este intangibil. Voi ce credeti? Elita, Frate" Eglantina Becheru.
„Daca spun NEXT TOP Model by Catalin Botezatu la ce va ganditi? Mai bine va dau eu de gandit: astazi este ziua lui Catalin Botezatu! La multi ani!" Elita, FrateEglantina Becheru
„Cum in sezonul de iarna, lumea se retrage intr-o sala de cinema, cu popcorn si ceva cald de baut, cei de la www.a1.ro ne recomanda o lista luuuunga de filme... Dar astea urmeaza sa le vedem, asa ca sunt curioasa... Care este filmul vostru preferat ? Elita, Fratehttp://www.a1.ro/timp-liber/filme.html" Simona Stoica.
"Cate lucruri stii despre Univers? Elita, Fratehttp://www.sciencefocus.ro/features/50-de-lectii-despre-univers-11602.html" Ianos Vlad.
Primii20.ro este o campanie a luat startul pe data de 24 noiembrie. Aceasta se desfasoara exclusiv online si are ca scop gasirea a 20 de tineri care sa isi reprezinte generatia.
Dintre acestia, in urma unor discutii menite sa stabileasca compatibilitatea si dorintele fiecaruia cu profilul Intact Media Group, vor fi selectati trei tineri care vor primi un internship in cadrul trustului. Numai unul insa va deveni protagonistul unui proiect special, in a doua parte a campaniei, care il va aduce mult mai aproape de un vis ambitios.
Intact Media Group ajunge astazi la peste 10 milioane de romani, printr-un un portfoliu puternic de brand-uri de referinta în televiziune, presa scrisa, radio, online si productie, printre care Antena1, Antena 3, Jurnalul National, Radio ZU sau gsp.ro.
"Lasati-ma sa invat":1.000 de carti si 5 calculatoare au ajuns in localitatea ieseana Miroslovesti... Ciutacu si-a intalnit tizul intamplator, cu ocazia campaniei "Lasati-ma sa invat"...