- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Acces Direct, unul dintre formatele puternice ale dupa-amiezii, si-a cucerit si ieri telespectatorii, impunandu-se pe primul loc in clasamentul de audienta la nivel urban, cu un rating mediu de 5,9 puncte si o cota de piata de 19,5 %, surclasand si de aceasta data concurenta.
Printre subiectele abordate de Simona Gherghe ieri s-au numarat dezvaluiri incredibile in legatura cu boala lui Serban Ionescu, dar si un materialul „Romania sub zodia cutremurelor". Acestea, dar si alte subiecte au starnit interesul telespectatorilor din mediul urban care au ales Antena 1 in detrimentul principalului sau competitor, Pro Tv. Acesta din urma, care difuza in intervalul emisiunii Acces Direct, Stirile Pro Tv 17 si Happy Hour a inregistrat un rating mediu de 5 procente si 16,3 % share, ocupand cea de-a doua pozitie in clasament.
Si emisiunea moderata de Mirela Boureanu Vaida, Mireasa pentru fiul meu, a fost fruntasa ieri in topul audientelor, inregistrand la nivelul targetului all urban un rating mediu de 3,2 puncte si o cota de piata de 15,5 %, aproape dublu fata de programul oferit de postul Kanal D, care a inregistrat atunci un rating mediu de 1,6 puncte si o cota de piata de 7,9 %, la nivelul aceluiasi target.
Observator 16 a ramas si el prima optiune pentru cei mai multi telespectatori din mediul urban. Principalul buletin informativ prezentat romanilor de Oana Frigescu a inregistrat un rating mediu de 2,8 puncte si o cota de piata de 11,5%.