Antena Căutare

Sandra Stoicescu, CEO Intact: ”Vom raspunde atacurilor cu toata forta unui mare grup media!”

Sandra Stoicescu a trecut de la pozitia de simplu jurnalist la cea de Director Executiv  al Intact Media  Group. Dupa primul sezon in acest post, Sandra a acordat DeCe News un interviu in exclusivitate, despre greutatile din aceasta perioada, dar si despre planurile sale si ale trustului.

Sandra Stoicescu recunoaste ca a slabit din cauza noilor responsabilitati si a ritmului de lucru, dar a descoperit ca noul rol i se potriveste si nu a obosit ”inotand impotriva curentului”. Experienta din zona de coaching i-a fost utila in zona de bussines, iar unul dintre proiectele la care tine cel mai mult este ”Romania te priveste!”. Evenimentele din aceasta serie vor continua, la nivel european. Cat priveste pozitia trustului, Sandra este transanta: ”Intact are o pozitie verticala. Nu-si pleaca nicidecum capul, ceea ce starneste multe reactii. Intact are curaj sa spuna lucrurilor pe nume, si-a asumat comentariile tendentioase la adresa sa. Pe de alta parte, avem sprijinul unui public de zece milioane de romani, zi de zi”. Impactul cresterii de audienta, a dus chiar la modificarea strategiei de vanzari de publicitate, explica directorul executiv Intact.

Sandra lanseaza si un avertisment inamicilor trustului.”Am demonstrat ca un business romanesc 100% poate fi inaintea marilor grupuri media internationale, spune Sandra Stoicescu. Intact si-a schimbat strategia de a reactiona la atacuri. Daca pana nu demult a fost rezervat, de ceva timp raspundem cu forta unui mare grup media”.

Directorul executiv al trustului a anuntat, in interviul DeCe News, care sunt planurile pentru 2013. ”Avem proiecte mari anul acesta: reprezentarea valorilor romanesti in Uniunea Europeana, dezbateri cu toti factorii de decizie pe probleme vitale, lansarea unui format foarte curajos, de teatru TV live, pe Antena 1, campanii caritabile, evenimente si concerte de tinuta”, a spus Sandra Stoicescu.

Sezon ”Furios si iute”

Articolul continuă după reclamă

- Cum ai resimtit primul sezon intr-o pozitie de management?

-Furios si iute! Nu stiu cat de multi oameni cunosc cata munca, nopti fara somn si cate zbateri sunt in spatele produsului finit de pe ecran. Mai mult, in postura de Director Executiv Intact, tot acest cocktail a devenit si mai intens. Alte responsabilitati si griji, bugete, cresterea performantei economice. Cu totul altele decit ale celui unui jurnalist. Ce sa spun, am slabit . Mi se spune ca se vede mai bine pe TV… Fara a tine un mic speech auto-motivational, imaginati-va cum trebuie sa se simta un copil venit acum 20 de ani la Antena 1, care a evoluat odata cu statia, a trait dezvoltarea organica a grupului si a ajuns sa-i fie Director Executiv. Nici mie nu-mi vine sa cred uneori.

-Care iti sunt proiectele care te vor defini ca manager? Intr-un trust atat de mare, organizat ca o corporatie poti sa-ti lasi amprenta personala?

-Am descoperit cu bucurie ca mi se potriveste tare bine rolul asta. Am fost aruncata in apa si am inotat chiar si contra curentului, fara a obosi. M-am indreptat catre zona de business cu mare placere, fiindu-mi de ajutor experientele anterioare, pe zona de coaching.

Unul dintre proiectele cele mai importante e seria de evenimente lansate sub sloganul “Romania, te priveste!”, care se declina in trei sfere: evenimente locale pe teme legate de infrastructura, fonduri europene, regionalizare, iar pe de alta parte evenimente nationale, in cadrul carora punem la aceeasi masa oameni din industriile importante si autoritati. Health Forum, organizat in octombrie anul trecut, este un bun exemplu de dezbatere de asemenea tip, integrand reprezentanti din Ministerul Sanatatii, Presedintele Camerei Deputatilor, producatori si distribuitori de medicamente, reprezentanti ai pietei farmaceutice, manageri de spitale, clinici publice si private, reprezentanti ai societatilor de asigurare. Succesul Health Forum a atras atentia altor industrii importante, precum agricultura, mediu, energie, asigurari, banking. Al treilea tip de eveniment de sub umbrela “Romania, te priveste!”presupune promovarea Romaniei in Europa, a valorilor , istoriei si a prezentului valoros.

10 milioane de spectatori, zi de zi

-Intact a avut intotdeauna o pozitie transanta. Care este relatia cu partenerii de business? Dar cu publicul?

-Intact are o pozitie verticala. Nu-si pleaca nicidecum capul, ceea ce starneste multe reactii. Intact are curaj sa spuna lucrurilor pe nume, si-a asumat comentariile tendentioase la adresa sa. Pe de alta parte, avem sprijinul unui public de zece milioane de romani, zi de zi. Oamenii simt forta noastra motrice, mesajele lor, faptul ca ii simtim aproape. Impreuna am sustinut cauze sociale importante, impreuna am iesit in strada, impreuna am indreptat legi strimbe. Le multumesc, ca de fiecare data, tuturor celor care ne sunt alaturi si le promit sa ii reprezentam si in continuare. Partenerii nostri de business sunt inteligenti , iar relatia noastra este flexibila si bazata pe cifre reale. Intact reprezinta cea mai importanta platforma de comunicare din Romania si e greu de ignorat. Cresterea cu peste un punct de rating pe fiecare interval orar al segmentului comercial 18-49, in ultimii doi ani, a dus la repozitionarea pe un nou target de vinzare pentru Antene de la 1 ianuarie, 18-49. Si o misiune clara: informatie si divertisment de calitate. Business-ul are un limbaj comun: cifrele. Atat timp cat livram performanta, toate brandurile se simt bine reprezentate la noi. Apreciem increderea pe care partenerii nostri ne-o acorda si incercam sa ii atragem in proiecte importante, cu dimensiune.

-In media exista o criza in fiecare zi. Nu faceti exceptie: incordari cu furnizori de cablu, competitie, presa neprielnica, ordonante care v-au fost atribuite. Cum le gestionati?

-Este o linie foarte fina intre cauza si efect. Interpretarile sint cu atat mai lunecoase. Intact e interpretat in mii de feluri pentru ca e puternic. Am demonstrat ca un business romanesc 100% poate fi inaintea marilor grupuri media internationale. Nu e putin lucru. Perceptiile, pe de alta parte, sunt importante. S-a vorbit mult despre Ordonanta de modificare a Legii Audiovizualului, in noiembrie anul trecut. Toti au fost foarte vocali, atribuind-o Intact. Cu toate astea, un cu totul alt grup a actionat in virtutea Ordonantei , elimininind rebate-urile agentiilor, de la 1 ianuarie. Intact si-a schimbat strategia de a reactiona la atacuri. Daca pina nu demult a fost rezervat, de ceva timp raspunde cu forta unui mare grup media. A sosit timpul ca Intact sa apere ceea ce a construit in 20 de ani. Relatia cu publicul, partenerii si reputatia sa.

Mereu aproape

-Care este marele avantaj Intact Media Group? Dar marele neajuns?

-Avantajul de a fi liber sa spuna ceea ce crede ca e corect, dar si cel de a fi simtit aproape de milioane de romani. Neajuns? Nu a fost preocupat sa se autoreprezinte atat de bine, de aici si unele perceptii. Intact a realizat mai tirziu dimensiunea sa.

-Continui sa coordonezi si proiectele mai vechi, precum Intact Media Academy si Fundatia Mereu Aproape?

-In ceea ce priveste Intact Media Academy si Fundatia Mereu Aproape, acestea ramin proiecte de suflet, in care ma implic la nivel decizional.Inca mai predau la Intact Media Academy care se afla la a sasea generatie de cursanti si care ramine o provocare continua. Fundatia Mereu Aproape a sarbatorit de curind 7 ani de existenta, in care s-au strins peste 7 milioane de euro, cu peste 100.000 de beneficiari directi. Fundatia a ajutat la construirea a 75 de case, a salvat vieti. Primim scrisori de multumire in fiecare zi si e mare lucru sa vrei si sa poti sa ajuti. Sint recunoscatoare pentru asta .

- Ce doreste si ce spera Intact Media Group, in 2013, de la o piata media atit de convulsionata?

- Hmmm, spune-mi cand sa ma opresc: onestitate, autenticitate, legi care sa reglementeze cu adevarat raporturile din piata, incredere, stabilitate. Avem proiecte mari anul acesta: reprezentarea valorilor romanesti in Uniunea Europeana, dezbateri cu toti factorii de decizie pe probleme vitale, lansarea unui format foarte curajos, de teatru TV live, pe Antena 1, campanii caritabile, evenimente si concerte de tinuta. Respect pentru profesionistii trustului si aceeasi legatura strinsa cu romanii. Si sincera.

Interviul, integral, acordat pentru DC News, AICI!

Observator, intr-o noua formula: Petru si Andreea Berecleanu!... “Plasa de stele”: Baietelul Geaninei Ilies vrea sa se razbune pe Dan Negru!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Adi Nartea și Cosmin Vîjeu au câștigat suma de 25000 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Adi Nartea și Cosmin Vîjeu au câștigat suma de 25000 de lei Vineri, 01.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x