Antena Căutare

Televiziunile Intact Media Group, crestere de audienta in ianuarie fata de 2012. Doua puncte in plus in prime time comparative cu anul trecut

In prima luna a anului 2013, posturile TV Intact Media Group isi apreciaza cota de piata pe fiecare dintre intervalele orare, comparativ cu anul trecut in randul publicului din intreg mediul urban. Cota de piata a trustului din care face parte Pro TV se depreciaza in Day Time, in intervalul orar 10:00 -16:00.

Intact Media Group domina clasamentul trusturilor alcatuit in functie de cota de piata a televiziunilor in Whole Day. Intact Media Group inregistreaza o medie a market share in luna ianuarie de 22,8% cu 3,1 puncte mai mult decat trustul concurent. Valoarea cotei de piata in Whole Day a Intact Media Group este pe un trend ascendant comparativ cu ianuarie 2012, luna fata de care cresterea este de 1,5 puncte.

O diferenta uriasa de audienta este inregistrata in Day Time, unde televiziunile Intact Media Group sunt pe primul loc, avand o medie a cotei de piata pe luna ianuarie cu 9 puncte mai mare comparativ cu CME. Emisiunile “Antenelor” care au performat in acest interval orar sunt Observatorul orei 13,00, apoi “Mireasa pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, lider de audienta intr-o proportie covarsitoare, dar si “Previziunile zilei” de la Antena 3, talk-show care ii are la pupitru pe Sabina Iosub si Niels Schnecker. Intact Media Group este lider de audienta in Day Time si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Acces direct este un alt interval orar in care IMG conduce detasat in topul audientelor, avand 5,2 puncte avans fata de media inregistrata de televiziunile CME. Acces direct, show-ul de dupa-amiaza al Antenei 1, prezentat de Simona Gherghe, a fost lider de audienta in luna ianuarie, atat in randul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si cel al telespectatorilor care locuiesc in intreg mediul urban. Media cotei de piata a acestei emisiuni in luna ianuarie a fost de 20,7. Emisiunile care au contribuit la lidership-ul televiziunilor Intact Media Group in Acces sunt si Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Calin, Mireasa pentru fiul meu, dar si Stirile orei 18:00 de la Antena 3.

Late Fringe (23,00 - 02,00) este un alt interval orar in care posturile IMG sunt pe primul loc in topul audientelor in functie de cota de piata inregistrata in ianuarie. Pe locul al doilea se situeaza CME, la 2,3 puncte diferenta. In acest interval orar sunt difuzate emisiuni cu mare success in randul marelui public, “Un show pacatos”, cu Dan Capatos la pupitru, dar si “In gura presei”, productie realizata si prezentata de Mircea Badea. Stirile Antenei 3 transmise in acest interval orar au contribuit de asemenea la inregistrarea acestei cote de piata.

Televiziunile Intact au avut, de asemenea, o crestere consistenta a mediei cotei de piata in Prime Time in ianuarie 2013, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Show-uri precum Plasa de stele (prezentat de Dan Negru), Top chef (jurizat de chef Jospeh Hadad, Nicolai Tand si Tudor Constantinescu), sau In puii mei (Mihai Bendeac), serialul Dallas, talk-show-ul Sinteza zilei (Mihai Gadea), sunt show-uri cu cote de piata importante, care au condus la inregistrarea unui market share al IMG de 22,4%, cu 1,8 puncte mai mult decat anul trecut.

Sursa Kantar Media Copyright ARMA Data SRL

Ziua care i-a schimbat cursul vietii lui CRBL, juratul de la "Romania danseaza": “Am plans tot drumul pana la ... Jorge: "Cand eram mic, fetele ma invitau la dans!”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x