Serialul Adela, lider de audienţă. Aproape 1.7 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul de la Antena 1

Dezvăluirile uluitoare şi momentele încărcate de tensiune din cele mai noi episoade ale serialului Adela, difuzate aseară la Antena 1, i-au ţinut pe telespectatori cu sufletul la gură.

Serialul Adela a fost lider de audienţă

Antena 1

Proiectul produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production s-a impus ca lider de piaţã la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã în intervalul de difuzare Adela (20:30-22:31)un rating mediu de 7 procente şi 23.9% cota de piaţã, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. În minutul de maximã audienţã, înregistrat la 21.56, aproape 1.7 milioane de telespectatori urmãreau serialul de la Antena 1.

Citește și: Serial Adela, episodul 45 si episodul 46, din 17 iunie 2021. Mihai vrea să o ceară pe Adela și îi invită părinții ei la cină

A fost o seară a deciziilor radicale şi a veştilor care au venit să complice şi mai mult acţiunea în ultimele episoade din acest sezon al serialului Adela. Adevărul mult aşteptat a fost din nou pe punctul să iasă la iveală, însă chiar când se pregătea să spună tot, Mitu (Marian Râlea) s-a prăbuşit la pământ şi a fost nevoie de intervenţia medicilor. Tot aseară, Paul (Mihai Călin) a aflat că Luca (Vlad Vîlciu) nu este copilul lui Dorin (Bogdan Talaşman), iar Călin (Vlad Gherman) va face o descoperire uluitoare: „Copilul pe care îl purta mama lui Mihai cred că a supravieţuit!”. Ce se va întâmpla cu personajele atât de îndrăgite, rămâne de văzut în ultimele episoade din acest sezon Adela, joia viitoare, de la 20:30, la Antena 1.

Citește și: Ce s-a întâmplat în serialul Adela, de la Antena 1, episod cu episod

Întreaga zi românii au preferat programele de la Antena 1

De altfel, întreaga zi românii au preferat programele de la Antena 1. Conform datelor oferite de Kantar Media, Observator 19 s-a impus şi ieri ca lider detaşat de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivel naţional. Astfel, în intervalul 18:59-19:46, ştirile Antena 1 au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 4.5 puncte de rating și 23.8% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv, care cu difuzarea meciului Euro 2020 Ucraina-Macedonia de Nord a înregistrat 3.9 puncte de rating și 20.7% cota de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului naţional. Super Neatza cu Răzvan şi Dani, Observator 12 sau rubrica Sport de la Antena 1 au condus şi ele clasamentul audienţelor ieri la Antena 1.

Ultimele știri