De ce renunță milioane de oameni la Whatsapp, de fapt! Facebook explică noile condiții de utilizare
Tot mai multe persoane din întreaga lume au decis să renunțe la Whatsapp și să se îndrepte către alte aplicații de comunicare, după ce compania a anunțat un nou set de condiții de utilizare, ce prevăd transmiterea informațiilor colectate către Facebook (compania care a cumpărat Whatsapp în anul 2014).
Publicat: Miercuri, 13 Ianuarie 2021, 16:00 | Actualizat: Miercuri, 13 Ianuarie 2021, 20:05Recent, cei de la Facebook au reușit să stârnească un uriaș val de nemulțumire din partea utilizatorilor atunci când au anunțat faptul că, în ciuda regulilor impuse de Uniunea Europeană, compania nu va renunța la accesarea informațiilor colectate de WhatsApp.
Potrivit noii politici de confidențialitate, Facebook va avea acces la informațiile colectate de Whatsapp, printre care și date despre dispozitivele utilizatorilor sau date despre tranzacțiilor făcute în cadrul unor cumpărături online.
De ce renunță milioane de oameni la Whatsapp
Aceste noi politici de confidențialitate au nemulțumit milioane de persoane, care au decis să renunțe la celebra aplicație și să utilizeze produse precum Signal sau Telegram.
Pe aceeași temăUn exemplu concret în acest sens este creșterea spectaculoasă înregistrată de cei de la Signal, care doar duminică au înregistrat 810.000 de utilizatori noi, adică de 18 ori mai mulți decât într-o zi obișnuită.
Tot mai multe persoane din întreaga lume au decis să renunțe la Whatsapp
Cei de la Telegram s-au bucurat de o ascensiune și mai puternică, fiindcă aplicația are în prezent mai bine de 500 de milioane de utilizatori activi, 25 de milioane fiind persoane înregistrate în ultimele 24 de ore.
Pe aceeași temăPe fondul acestei crize, cei de la Facebook au încercat să oprească „exodul” utilizatorilor de Whatsapp.
Pe conturile WhatsApp de Facebook şi Twitter se vorbeşte despre criptarea end-to-end şi faptul că, datorită acesteia, mesajele şi apelurile dintre utilizatori nu pot fi văzute de compania americană.
Adam Mosseri şi alţi responsabili din compania Facebook au explicat faptul că noile clauze se referă la mesajele trimise de utilizatori companiilor și nu la mesajele schimbate strict între utilizatori.