Platforma EuCeMananc oferă clienţilor opţiunea de livrare fără contact direct cu livratorii, ca măsură de prevenire împotriva Coronavirus
Plaforma românească de food delivery EuCeMananc anunţă introducerea unei opţiuni care să limiteze interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează mâncarea, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19. Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la uşă sau într-un loc specific menţionat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea livrării.
Publicat: Vineri, 13 Martie 2020, 17:38 | Actualizat: Vineri, 13 Martie 2020, 18:17Compania recomandă tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă şi să respecte măsurile de prevenţie recomandate de autorităţi.
În acest moment, 30% dintre plăţile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăţi cu cardul, iar reprezentanţii companiei se aşteaptă la o creştere cu 50% procente în următoarele săptămâni.
Câteva dintre măsurile adoptate de EuCeMananc ca răspuns la situaţia actuală din România privind virusul COVID-19: încurajează plata cu cardul şi ia în calcul posibilitatea eliminării plăţii cu numerar pentru o perioadă, dacă va fi necesar; transmite recomandări suplimentare de igienizare şi dezinfectare a genţilor către colaboratorii curieri; a luat măsuri de informare a curierilor legate de propria lor igienă şi protecţie; restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranţă împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât şi în cel de ambalare (împachetare sigilată); în sediile EuCeMananc există geluri dezinfectante şi măşti de protecţie.
“Siguranţa clienţilor noştri se află pe primul loc şi încercăm să limităm pe cât posibil orice interacţiune care ar putea favoriza răspândirea virusului. Oamenii au nevoie de mâncare în continuare, e o nevoie de bază, iar noi ne straduim să găsim soluţiile potrivite pentru ca mâncarea să ajungă la ei în condiţii optime de igienă şi siguranţă”, declară Mihai Brenda, COO EuCeMananc.
EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 oraşe posibilitatea să comande online mâncare şapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicaţie şi îşi propune să vină constant cu oferte noi pentru clienţii săi şi să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate
În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG, care este pionier în ecommerce pe piaţa românească, în acţionariatul companiei. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creşterea numărului de restaurante aflate pe platformă şi astfel a varietăţii de mâncare care ajunge la clienţii săi. În urma investiţiei, eMAG a preluat 54% din acţiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania.
EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 7 ani.
Sursa : news.ro