Ce mesaj revoltător a putut primi un client care a comandat un vin la restarant și a vrut și gheață
Ieșitul la cină în oraș este adesea asociat cu momente de relaxare, rafinament și plăcere. Cu toate acestea, uneori, o astfel de experiență poate fi umbrită de interacțiunile dintre clienți și personalul restaurantelor, acesta este și cazul unui bărbat care s-a trezit cu un mesaj care l-a indignat.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 11 August 2023, 14:53 | Actualizat: Vineri, 11 August 2023, 14:53Incidentul acesta ne arată cum o simplă cerere a unui client a dus la un incident care a provocat indignare.
Totul a început atunci când un client al unui retsuarant din Australia a cerut niște cuburi de gheață pentru a le pune în paharul cu vinul. Cu toate că cererea este un cât se poate de rezonabilă, a fost surprins să primească un mesaj nepoliticos pe chitanța pe care a primit-o.
Pe aceeași temăCe mesaj revoltător a primit un client de la o tânără angajată. Femeia nu și-a dat seama că jignirea va apărea pe nota de plată
După ce s-a delectat cu tot ce a cerut, când a primit nota de plată și a analizat prețurile și preparatele cerute, a văzut notat în dreptul vinului cerut "Terre Forte Pinot Grigio - gheață în el, nenorociți de bogătași” (ice in it f****g bogans). Bărbatul a fost stupefiat să vadă ceea ce a notat chelnerul și, revoltat fiind, a ținut să împărtășească experiența pe rețelele de socializare, potrivit Mirror.
Cuvântul "bogan" folosit în mesaj este un termen din argoul australian care indică lipsa de rafinament sau de sofisticare în comportament și înfățișare.
Pe aceeași temăOamenii au condamnat categoric a atitudinea angajatului au subliniat faptul că respectul este esențial în orice interacțiune cu clienții, însă unii au ținut să apalude gestul tinerei anagajate subliniind că așa le trebuie unor oameni: "Clientul a plătit pentru ea și o poate bea cum dorește” / "Dați-i fetei o mărire de salariu, este o legendă!” / "Temperatura vinului afectează aromele într-un mod similar cu brânza”.
Pe aceeași temăRestaurantul The Cornish Arms a intervenit în acest caz, afirmând că a discutat cu personalul în cauză și i-a reamintit responsabilitățile la locul de muncă. Membra junioră a personalului și-a cerut scuze și nu și-a dat seama că mesajul va apărea pe chitanță.
Ea a fost pusă în perioada de probă pentru trei luni, iar restaurantul a subliniat că acest incident nu reflectă valorile sale.