Femeia care a cheltuit peste 35.000 de Lire pentru a semăna cu o păpușă Barbie. Cum arată bustul ei perfect rotund
Gabriela Jiráčková are 20 de ani și este originară din Praga, Cehia. Tânăra și-a propus să se transforme într-o păpușă Barbie umană, iar pentru a își îndeplini visul a investit 35.000 de Lire.
Publicat: Miercuri, 04 Noiembrie 2020, 12:20 | Actualizat: Miercuri, 04 Noiembrie 2020, 17:10De profesie cântăreață și model, Gabriela Jiráčková și-a dorit încă din copilărie să arate ca o prințesă.
Cunoscută drept "Prima păpușă Barbie a Cehiei", blonda a debutat în industria muzicală la o vârstă fragedă și, tot de atunci, a devenit extrem de pasionată de makeup.
De-a lungul timpului, Gabriela a acordat o atenție deosebită modului în care arată, motiv pentru care s-a machiat în fiecare zi începând cu vârsta de 13 ani.
Citești și: Un an de când Rodrigo Alves a devenit Jessica Alves. Pictorialul incendiar cu care a sărbătorit
Atunci când a împlinit 17 ani, Gabriela Jiráčková și-a investit toate economiile în prima sa operație estetică. Tânăra a decis să își mărească bustul de la cupa D la cupa H.
În luna octombrie a acestui an, "prima păpușă Barbie a Cehiei" a mai apelat încă o dată la ajutorul operațiilor estetice. Blonda a dorit să treacă la cupa J, iar bustul ei să fie perfect rotund.
Cele două intervenții chirurgicale au costat 6 400 de Lire. Pentru a avea un look perfect, Gabriela s-a lăsat pe mâna specialiștilor în chirurgie estetică și și-a modificat forma buzelor, dar și conturul feței.
Pentru a elimina ridurile de expresie, tânăra a dorit să își injecteze Botox în zona frunții, iar toate aceste intervenții au costat aproximativ 35.000 de Lire, sumă investită în ultimii trei ani.
Gabriela Jiráčková are deja o mulțime de fani
Eforturile Gabrielei Jiráčková de a se transforma într-o păpușă Barbie umană nu au rămas fără ecou. În prezent, tânăra are o comunitate de peste 65 000 de fani pe contul de Instagram, iar numărul lor este în creștere, semn că tranformarea sa este apreciată în mediul online.
O serie de companii producătoare de produse cosmetice și-au manifestat dorința de a colabora cu Gabriela, tânăra fiind dispusă să le testeze produsele și să le promove pe contul său de Instagram.