(P) FOREO este in TOP 3 brand-uri de ingrijire faciala la nivel global
Dupa sfarsitul anului 2020 cu o armata atotputernica de peste 20 de milioane de clienti si o crestere constanta a vanzarilor, brand-ul FOREO, expert in tehnologie skin-tech, face miscari pentru a domina inca o data.
Publicat: Miercuri, 05 Mai 2021, 18:43 | Actualizat: Joi, 06 Mai 2021, 13:24Dupa sfarsitul anului 2020 cu o armata atotputernica de peste 20 de milioane de clienti si o crestere constanta a vanzarilor, brand-ul FOREO, expert in tehnologie skin-tech, face miscari pentru a domina inca o data, deoarece expertii de la Lookfantastic dezvaluie ca brand-ul suedez se numara printre primele 3 cele mai populare marci de ingrijire a pielii la nivel global.
Dispozitivele FOREO nu ofera doar rezultate vizibile inca de la primele utilizari, dar si ajuta la imbunatatirea sanatatii tenului, asemenea tratamentelor realizate la salon. Economisesti timp si bani in acelasi timp deoarece cu ajutorul dispozitivului LUNA 3, tratamentele faciale le poti realiza chiar la tine acasa. O singura cheltuiala de cateva sute de lei poate parea prea mare la prima vedere. Pe termen lung, totusi, este o investitie, cu atat mai mult, nu impovarati mediul inconjurator cu deseuri inutile produse de dispozitive sau baterii de calitate scazuta care sunt daunatoare naturii. Spre deosebire de alte produse de curatare, nu este nevoie sa inlocuiesti niciodata capul periei.
Cercetarea e-tailer de frumusete plaseaza FOREO pe locul 3 in clasamentul sau „Cele mai populare marci de ingrijire a pielii”, datorita 6.851.000 de cautari globale pe Google, lasand in urma binecunoscutele marci cosmetice Eucerin si Pai, cu doar 5.618.000 si, respectiv, 4.900.000 de cautari.
„Desi suntem mandri ca suntem plasati in primele 3 cele mai populare brand-uri de ingrijire a pielii din lume, acest lucru nu este o surpriza. FOREO este cunoscut pentru inovatie si produse durabile de inalta calitate, cu un dispozitiv FOREO vandut la fiecare 10 secunde, stim ca oamenii recunosc o investitie excelenta. Prin acest ultim raport stralucitor FOREO da startul oficial ‘deceniului tehnologiei de frumusete’ si demonstreaza ca viitorul frumusetii se bazeaza cu siguranta pe - inovatie si tehnologie ”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.
Fondat de vizionarul Filip Sedic, FOREO a recreat si remodelat peisajul industriei de frumusete in ultimii 8 ani. Brandul este foarte bine cunoscut pentru produsul sau “erou” LUNA 3, ce realizeaza cel mai soft masaj de curatare al fetei din lume, precum si UFO 2, dispozitivul complet de tratament facial, care a revolutionat rutina de ingrijire a pielii, incluzand incalzire, infuzie, hidratare, lumini LED, masaj si racire intr-un singur dispozitiv portabil dragut. FOREO isi continua calatoria, impingand inovatia, lansand recent BEAR, dispozitivul de tonifiere cu ajutorul microcurentului, dezvaluind inca o data - nu exista limite la ceea ce ne putem astepta de la FOREO in anii urmatori.