(P) Servicii SEO iAgency, pentru optimizarea magazinelor online, la un preț… optim!
Internetul reprezintă un canal de comunicare și informare care, de la apariția sa (începând cu anii ’90) și până în prezent, a fascinat întreaga populație a Globului. Mai mult decât atât, depășindu-și valențele inovative de canal de comunicare și sursă de informare, mediul digital a condus inclusiv la revoluționarea comerțului.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 07 Aprilie 2023, 18:38 | Actualizat: Vineri, 07 Aprilie 2023, 18:39- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Astăzi, după trei decenii de la apariția Internetului, comerțul electronic – e-commerce sau cunoscut de către toată lumea drept shopping online – este deja o activitate tot mai des întâlnită, fiind comună aproape tuturor oamenilor, într-o măsură ori alta. Pentru unii dintre noi, shopping-ul online desemnează chiar un stil de viață. Unul modern, axat pe rapiditate, comoditate și… diversitate.
Astfel, în ziua de azi există tot mai multe magazine online care, la doar un click distanță, din confortul propriei locuințe, ne oferă acces facil la o varietate de oferte comerciale, cu livrare rapidă. Drept urmare, marketingul tradițional, pe care îl știam cu toții ca fiind în principiu drept publicitate radio / TV, a evoluat și el în moduri nebănuite.
Odată cu Internetul, implicit, a luat naștere și conceptul de marketing digital / e-marketing. În prezent, printre cele mai eficiente tehnici de promovare (publicitate) în mediul virtual al Internetului se numără serviciile SEO. Destinate în special magazinelor online, dar nu numai, astfel de servicii constau în optimizarea site-ului aferent business-ului online, astfel încât acesta să devină mai ușor de identificat de către internauți, potențiali clienți, în urma unei căutări specifice efectuate prin intermediul motorului Google.
Prin servicii SEO, site-urile sunt optimizate atât din punctul de vedere al conținutului asociat (comunicare de marketing strategică, incluzând cuvinte cheie și expresii de căutare relevante pentru fiecare tip de business în parte), cât și din punct de vedere tehnic (factori ce țin de User Experience – UX și buna funcționare / indexare a site-ului).
Spre exemplu, dacă un utilizator caută pe Google „haine sport”, motorul de căutare îi va returna o listă cu site-urile ce comercializează online astfel de produse. Afișarea acestora, care este în fapt o clasificare, se va face în funcție de anumite criterii, iar site-urile care au la bază o strategie puternică de servicii SEO vor avea cele mai multe șanse să fie afișate printre primele rezultate – devansând astfel competiția în termeni de brand awareness și vizibilitate în Google.
Un pachet de servicii SEO va consta, așadar, în mod esențial, în efectuarea unui research de cuvinte cheie și expresii de căutare relevante pentru business-ul în cauză, pe care utilizatorii de Internet le folosesc în mod uzual atunci când caută să achiziționeze produse din categoria respectivă. Aceste expresii vor fi utilizate cu precădere, strategic, în comunicarea brandului promovat prin servicii SEO; astfel încât Google „să înțeleagă” ce reprezintă și ce oferă fiecare brand, pentru a returna utilizatorilor rezultate cât mai utile.
Search Engine Optimization – iAgency.ro
Prin servicii SEO, iAgency – una dintre cele mai recomandate agenții de profil din țară, drept exemplu – ajută brandurile să ocupe chiar poziția #1 în topul SERPs (Search Engine Results Pages) pentru cele mai de interes expresii de căutare targetate. Acest lucru va indica, cu siguranță, utilizatorilor că au descoperit cel mai potrivit site din domeniul căutat; îl vor accesa și, cel mai probabil, vor finaliza o achiziție online.
Drept urmare, prin servicii SEO, încasările vor crește, iar obiectivul acestora, ca tehnică de e-marketing, va fi îndeplinit: mai multe vânzări, mai mult profit. O mai bună vizibilitate în Google înseamnă mai mult trafic organic, adică mai multe accesări / vizite, cu șansa reală de a se transforma în conversii (achiziții).
Pentru o astfel de performanță este necesar, categoric, colaborarea cu o agenție premium, care să dețină o experiență vastă în domeniu, precum cea amintită anterior. Și, întrucât vorbim de marketing, deci despre bani, printre altele – respectiv, de bugete –, este foarte important să alegi o agenție SEO cu servicii integrate, pentru a beneficia de o optimizare a site-ului la un preț… optim. Adică, la cel mai bun raport calitate - preț.
Pentru aceasta, cât și pentru mai multe detalii și informații preliminare, transparente și corecte, îți recomandăm să contactezi echipa iAgency.ro!