Antena

Delia, pățanie „ca în Asia Express”. Ce i s-a întâmplat artistei peste hotare, unde a plecat fără soț: „Eram copilul pierdut”

Delia a povestit că a trecut printr-o situțaie demnă de provocările din Asia Express. Jurata iUmor a ajuns să se înghesuie pe bancheta din spate cu mai mulți oameni, după ce a căutat mai bine de o oră un taxi în aeroportul din Veneția. Artista a explicat cum a ajuns în această situație.

Autor: Redacție a1.ro Publicat: Luni, 17 Iunie 2024, 12:13 | Actualizat: Luni, 17 Iunie 2024, 14:28
Galerie de imagini
Delia a trecut prin situații demne de Asia Express
Instagram

Artista a plecat la Veneția fără soțul ei, pentru că Răzvan Munteanu a mers în München pentru a asista la meciul România - Ucraina de la Euro 2024. După ce a ajuns la cazare, Delia a pvestit prin câte a trecut. Peripețiie au început în aeroportul din Londra, unde și-a uitat bagajul. Când a ajuns în Veneția, Delia și-a dat seama că nu are bani cash.

„Aventura mea tocmai s-a terminat și am ajuns aproape la destinație după o zi plină de ceva de genul Asia Express. Doamne, îți mulțumesc că m-ai adus pe mine la destinație. Am venit din Londra în Veneția. Era să pierd avionul de 3 ori. Mi-a întârziat zborul. Aleargă prin aeroport. Du-te, mi-am uitat bagajul undeva. A fost panică! Am crezut că pierd al doilea zbor. M-am dus să-mi cumpăr o apă și o ciocolată și dă-i spre poarta pe care abia am găsit-o, pentru că o confundasem cu altă poartă. Erau 500 de avioane care mergeau la Veneția. La poartă mi-am dat seama că n-am bagajul. Am fugit, l-am găsit încă acolo, era o femeie de serviciu care se întreba ce-i cu ăsta. S-a uitat urât la mine, l-am luat, am fugit, am prins zborul. Am prins zborul, ajung în Veneția. Știam unde am cazare, mă duc să caut taxi. Ies, nu sunt taxiuri. 700 de autobuze, dar niciun taxi. Zic: Bă, ce fac? Nu puteam să plec din aeroport! Era ceva haos total. Erau doar niște autobuze care mergeau în Padova”, a povestit Delia pe Instagram.

Pe aceeași temă

„Doamne, îți mulțumesc că m-ai adus la destinație!” Delia, pățanie demnă de Asia Express: „A fost panică!”. Ce i s-a întâmplat artistei peste hotare, unde a plecat fără soț: „Eram moartă de foame pe acolo...”

Delia a spus că nu va mai pleca niciodată fără soțul ei, care se ocupă de tot ce ține de transport și organizare.

„Asta pentru că m-am obișnuit să fiu de mână cu el (n.r. soțul Răzvan Munteanu) și să facă el totul și eu să stau momâie, eu să fiu într-o bulă așa atemporală. Sunt ca un pui de găină efectiv. Nu că-s incapabilă, dar nu am avut unde și de ce, pentru că mereu suntem împreună”, a povestit Delia.

Delia a mărturisit că a fost ajutată de niște oameni care au luat-o cu mașina și au dus-o și la înghețată la miezul nopții.

„Am stat o oră, mi-am luat un sendviș, moartă de foame pe acolo, a venit un nene taximetrist și mi-a spus că-mi comandă el un taxi, că nu sunt taxiuri, vine un coleg de-ai lui, un nene în vârstă și-mi zice să-I dau 150 de euro cash și eu nu aveam cash. M-am pus pe bancă și așteptam la mila Domnului. N-a vrut nimeni să mă ia.

Întreb pe un domn: Puteți să-mi dați un număr de taxi, că sunt pierdută de vreo oră bântui pe aici și nu pot să ajung la destinație. Și-mi zice: Hai că te ducem noi daăc e, dar suntem mai mulți, că trebuie să ne vină neamurile din Madrid și o să ne înghesuim. Zic: Nu-i problemă. Uite acum fac figuri, nu-I problemă mă înghesui. Și ne-am înghesuit. Eram 4 sau 5 pe bancheta din spate. Și am asistat la toate discuțiile lor despre vacanță, despr eunde au fost, de unde veneau, ce povesteau. A fost atât de ciudat și eram atât de în plus și mă mai întrebau din când în când dacă sunt ok, dacă am aer să respir. M-au dus la o înghețată. Eram copilul pierdut. Fiul ploii”, a povestit Delia care a concluzionat: „Cine nu ar eun Răzvan, să-și cumpere!”

Pe aceeași temă
Whatsapp LinkedIn
delia asia express
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Premiera producției Classified e în AntenaPLAY. Spionaj, secrete și acțiune la cote maxime în noul serial. Vezi acum!
Stirile zilei Sub ameninţarea celei mai puternice furtuni din ultimii 20 de ani, oamenii din localităţile de pe Dunăre stau cu bagajele făcute: "Frică ne este. Ce o vrea Dumnezeu"
Videoclipul zilei
Citește și
iUmor sezonul 17, 28 septembrie 2024. Rică Răducanu, luat la roast: „V-as îngropa...în bani”
iUmor sezonul 17, 28 septembrie 2024. Fanaticii Tăcerii, scenetă comică în limbajul semnelor
iUmor sezonul 17, 28 septembrie 2024. Lolrelai a împărtășit detalii despre partidele de amor cu...
iUmor sezonul 17, 28 septembrie 2024. Eduard Adam, moment de pantomimă pe muzica Deliei! Ce cadou i-a dat...