Surorile din clanul Kardashian s-au luat la întrecere. Cine e mai sexy dintre Kylie Jenner și Kendall Jenner
Celebre surori din clanul Kardashian sunt într-o continuă competiție, fiind gata să se întreacă în numărul de urmăritori, fani, like-uri, dar și în frumusețe.
Publicat: Marti, 20 Iulie 2021, 16:05 | Actualizat: Marti, 20 Iulie 2021, 17:31- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Kylie Jenner și Kendall Jenner, două dintre surorile care au renunțat la inhibiții și se pozează mereu în ipostaze incendiare, s-au luat la întrecere în frumusețe. Cu formele voluptoase și perfect tonifiate la vedere, cele două surori au îmbrăcat costume de baie minuscule pentru a atrage atenția tuturor fanilor.
"Întrecere" între Kylie și Kendall Jenner
Selfie-ul sexy a lui Kylie Jenner, în vârstă de 23 de ani, a strâns peste 8,3 milioane de aprecieri, în timp ce selfie-ul surorii sale, Kendall Jenner, care a pozat tot în costum de baie, a adunat peste 5,3 milioane de likeuri, iar fanii au fost extrem de încântați să le vadă pe cele două surori în competiție.
Kylie Jenner, care în urmă cu puțin timp a intrat în atenția presei internaționale ca fiind cea mai tânără milionară din topul celor mai bogați oameni, continuă să facă o avere cu brand-ul ei de produse cosmetice și de machiaj. Între timp, sora ei, Kendall Jenner, în vârstă de 25 ani, și-a lansat propriul său brand de băuturi alcoolice numit 818 Tequila.
Cum a devenit faimoasă Kylie Jenner
Kyle a devenit cea mai bine plătită vedetă din anul 2020, câștigând în pandemie uriașa sumă de 590 de milioane de dolari.
Magnatul Lip Kit, în vârstă de 23 de ani pe atunci, a câștigat în pandemie incredibila sumă de 540 de milioane de dolari înainte de impozite, după ce a vândut 51% din marca Kylie Cosmetics companiei cotate la bursă Coty, Inc. pentru 600 de milioane de dolari în noiembrie 2019.
În 2016, Kylie Jenner a lansat compania de cosmetice Kylie Cosmetics, care s-a bucurat de un mare succes prin produsele destinate clientelor care îşi doresc buze mai mari, prin umplere şi supra-conturare.
Datorită vânzărilor record, Kylie a fost intitulată de către Forbes "cea mai tânără miliardară autorealizată".
''Mulţumesc pentru acest articol şi pentru recunoaştere. Mă simt atât de binecuvântată pentru că în fiecare zi fac ceea ce îmi place. Nu aş fi putut visa la aşa ceva!'', a scris starleta americană pe atunci. Însă, titulatura i-a fost luată rapid după ce revista a precizat că a revizuit datele financiare date publicităţii de Coty Inc, firmă care a cumpărat o participaţie de 51% în compania de cosmetice a lui Kylie Jenner în noiembrie 2019.
De-a lungul timpului, Kylie a semnat mai multe colaborări cu branduri de top, apărând în campaniile lor publicitare.
Cum a devenit faimoasă Kendall Jenner
Frumoasă brunetă cu un trup de invidiat nu a putut trece neobservată, făcând parte din clanul Kardashian. Cu un trup de model, cariera ei era deja predestinată, încă de la o vârstă fragedă. Deși gurile rele spun că ea a primit posibilitatea de a deveni model doar pentru că s-a născut în familia Kardashian și de aceea a fost privilegiată, bruneta susține contrariul.
Kendall a povetit în serialul “Keeping Up With The Kardashians” că a devenit una dintre cel mai bine plătite supermodele datorită efortului său.
“Am fost la fiecare casting și am alergat peste tot, nu doar în New York, dar și în Europa, încercând să primesc un job și să-mi croiesc un drum”, a spus Kendall care a vrut să sublinieze că nu a primit nimic pe tavă.
Pe aceeași temăBruneta cu trup de zeiță a semnat contracte pe sume fabuloase cu branduri de top precum Adida, Calvin Klein, Estee Lauder, Miu Miu, Fendi, Versace, Chanel și mulți alții.
Din banii pe care i-a strâns de-a lungul anilor, Kendall a reușit să pună bazele brandului ei de băuturi alcoolice 818 Tequila, linie lansată la începutul acestui an printr-un eveniment cu mare fast care au participat numeroase vedete.
Presa a zvonit apoi că noul brand de băuturi a făcut-o pe Kendall să devină “un mogul al tequilei peste noapte”. Acum vânzările au crescut atât de mult încât brandul abia poate face față cererii.