Antena Căutare

Articole despre branding

Europa învață de la România! 7 orașe europene vor învăța de la Alba Iulia strategie de branding!

Europa învață de la România! 7 orașe europene vor învăța de la Alba Iulia strategie de branding!

Administraţiile a şapte oraşe din Europa vor învăţa din experienţa municipiului Alba Iulia cum îşi pot construi în timp scurt o strategie şi un manual de brand şi un plan de dezvoltare a acestuia pe termen lung.

Joi, 06.09.2018, 16:58
Sorana Pașcu ocupă funcția de Corporate Affairs Director Antena 3

Sorana Pașcu ocupă funcția de Corporate Affairs Director Antena 3

Sorana Pașcu s-a alăturat echipei Antena 3 în poziția de Corporate Affairs Director, coordonând și dezvoltând, împreună cu departamentul de Marketing, strategia de branding Antena 3

Marti, 26.01.2016, 14:19
Maria Apostol va coordona strategia de comunicare și branding a Antenei 3

Maria Apostol va coordona strategia de comunicare și branding a Antenei 3

Maria Apostol, unul dintre cei mai experimentati oameni de comunicare de pe piata media, s-a alaturat echipei Antena 3. Ea se va ocupa de strategia de marketing a canalului, dar si de divizia de Stiri, din care face parte Observatorul.

Marti, 26.08.2014, 20:18
Seed semneaza brandingul aniversar Austral

Seed semneaza brandingul aniversar Austral

Anul trecut, cand agentiile intrau in vacanta de iarna, Seed primea felicitari pentru castigarea unui pitch. De atunci am parcurs cu echipa Austral toate etapele si am ajuns impreuna la ideea ca ceea ce ii reprezinta este amprenta. Motorul oricarui business pleaca de la semnarea unui contract cu un angajat, furnizor sau client. Iar pentru asta ai nevoie de stiinta si de produse de papetarie: hartie si pix.

Marti, 18.06.2013, 11:39
"Cel Mai Promitator Brand Romanesc" ajunge la a IV-a editie

"Cel Mai Promitator Brand Romanesc" ajunge la a IV-a editie

Agentia de branding si design Seed Consultants lanseaza a patra editie a programului "Cel Mai Promitator Brand Romanesc", cea mai importanta competitie adresata IMM-urilor romanesti, la finalul careia o companie beneficiaza de un proiect de branding gratuit.

Vineri, 08.03.2013, 15:45
In aceasta vara, Cel Mai Promitator Brand Romanesc ajunge la a 3-a editie!

In aceasta vara, Cel Mai Promitator Brand Romanesc ajunge la a 3-a editie!

Agentia de branding si design Seed Consultants lanseaza a treia editie a programului Cel Mai Promitator Brand Romanesc, cea mai importanta competitie adresata afacerilor romanesti la finalul careia o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit.

Joi, 02.08.2012, 17:32
Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants

Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants

Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive. Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand si valorile: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ, sanatos si protector.

Marti, 15.05.2012, 00:00
"Bucuresti - unde trecutul intalneste viitorul!", noul slogan al Capitalei

"Bucuresti - unde trecutul intalneste viitorul!", noul slogan al Capitalei

Bucurestiul se rebranduieste platind 100.000 de euro pentru realizarea unui manual de identitate vizuala. Sub sloganul "Bucuresti - unde trecutul intalneste viitorul!", manualul va fi editat intr-o mie de exemplare in incercarea de a promova Capitala.

Joi, 12.04.2012, 00:00
Internetics 2010: Webstyler, marea castigatoare a celei de-a X-a editii a festivalului

Internetics 2010: Webstyler, marea castigatoare a celei de-a X-a editii a festivalului

Cea de-a zecea editie a Internetics, festivalul de marketing, branding si advertising, s-a incheiat marti dupa anuntarea castigatorilor, in cadrul Galei de Premiere organizate la Opera Romana. Au fost acordate si 10 premii speciale Internetics, dar si trofeele Teacher’s Film Festival, editia a IV-a.

Miercuri, 17.11.2010, 00:00
Alternative pentru logoul Romaniei

Alternative pentru logoul Romaniei

In locul frunzei din logo-ul Romaniei, specialisti in branding spun ca am fi putut folosi multe alte simboluri. Care sa fie reprezentative pentru noi si care sa nu starneasca controverse. Un clopot sau o fantana. Iata si explicatiile.

Miercuri, 04.08.2010, 13:25
Alternative pentru brandul Romaniei

Alternative pentru brandul Romaniei

In locul frunzei din logo-ul Romaniei, specialisti in branding spun ca am fi putut folosi multe alte simboluri. Care sa fie reprezentative pentru noi si care sa nu starneasca controverse. Un clopot sau o fantana. Iata si explicatiile.

Miercuri, 04.08.2010, 00:00
Rom(ania) de vanzare

Rom(ania) de vanzare

Frunza ramane in brandul Romaniei, este un logo original. Si e doar o coincidenta ca seamana pana la identificare cu simbolul unei companii britanice. Sunt explicatiile spaniolilor care au creat campania pentru Romania. Contrate insa de alti experti in...

Marti, 03.08.2010, 20:01
x