- Serialul "Ana, Mi-ai fost scrisă în ADN" are premiera pe 9 ianuarie. Sezonul 2 "Iubire cu parfum de lavandă" revine din 10 ianuarie! Rămâi pe Antena 1
- MAREA PREMIERĂ POWER COUPLE, SEZONUL 1! Vezi cele mai noi episoade din 13 ianuarie, de la 20:30, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Sorana Pașcu s-a alăturat echipei Antena 3 în poziția de Corporate Affairs Director, coordonând și dezvoltând, împreună cu departamentul de Marketing, strategia de branding Antena 3.
Cu o experiență de 20 de ani în domeniul bancar și de aproape zece ani în industria de marketing și talent management, Sorana Pașcu vine să consolideze forța brandului Antena 3.
"Mă bucur să fiu parte a uneia dintre cele mai bune echipe de profesioniști de pe piața media. Îmi propun ca direcțiile de comunicare, strategiile și planurile pe care le vom construi împreună, să întărească imaginea de brand a celui mai puternic post de știri din România. Antena 3 a fost întotdeauna aproape de publicul său, obiectiv pe care ne vom concentra și în continuare, prin dezvoltarea zonei de on-line și social media, urmând de altfel trendul internațional impus de cele mai mari televiziuni de știri din lume.", ne-a declarat Sorana.
Antena 3, parte a Intact Media Group, este televiziunea lider de audiență pe nișa din care face parte și singurul post de știri românesc afiliat CNN. 4.474 000 de romani din toată țara au urmărit, timp de cel puțin un minut, emisiunile postului de știri al Intact, în 2015.