CEL.ro a dat în judecată eMag acuzând compania de încălcarea Legii 84 din 1998, privind mărcile şi indicaţiile geografice, lege ce reglementează, printre altele, drepturile asupra mărcilor înregistrate.
Joi, 31.10.2019, 08:39Topul celor mai vandute masini second hand din România, în 2018.
Miercuri, 13.06.2018, 11:34Românii au cumpărat anul trecut peste 20.000 de automobile de tip second-hand, printre mărcile preferate de aceştia numărându-se Volkwagen, BMW, Audi şi Opel.
Vineri, 24.03.2017, 14:55Imaginaţia românilor nu are limite. Nici când vine vorba despre propriile afaceri. Ca să-şi atragă clienţii, proprietarii înregistrează la OSIM orice marcă. Aşa se face că ”răşina-mumie” întăreşte imunitatea, ”al nouălea cer”...
Luni, 12.10.2015, 19:43Afacerile din România ale retailerului german Lidl, care deține pe plan local o rețea de 170 de magazine, sunt susținute în proporție de 80% de mărcile proprii, declară Antoniu Radu, director financiar al companiei.
Vineri, 07.02.2014, 12:35Cele mai importante mărci producătoare de maşini ale planetei şi-au expus produsele de forţă în Emiratele Arabe Unite Dubai îşi confirmă statutul de Mecca a luxului. Cel mai scump dintre cele şapte emirate este gazda unui salon...
Joi, 07.11.2013, 13:03Potrivit jurnaliştilor de la Ring, Andrei Plăcintă vindea în magazinul său, haine copiate după mărci celebre.
Joi, 07.11.2013, 12:03In Romania sunt inmatriculate peste 3.600 de masini de lux, din care 77% sunt autoturisme fabricate de marca germana Porsche, in valoare de peste 140 milioane euro.
Luni, 04.02.2013, 11:06Cel mai spectaculos eveniment auto al anului se desfasoara intre 19 si 28 octombrie. Astazi si-a deschis portile la Bucuresti Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012 (SAB&Accesorii 2012), cel mai spectaculos eveniment auto al anului, care va inregistra peste 19 premiere nationale si cele mai recente modele auto venite direct de la Paris.
Vineri, 19.10.2012, 12:35Ieftine si bune. Asta spun consumatorii despre produsele marca proprie a magazinelor. Unele categorii sunt mai ieftine cu pana la 50% fata de marcile consacrate. Asa se face ca sunt tot mai multi romanii care le prefera. Iar alegerile se vad la casa...
Joi, 18.10.2012, 14:05Rezultatul analizei preferintelor barbatilor si femeilor in ceea ce priveste marcile si modelele de masini arata ca intre cele doua sexe nu exista nici o legatura. Conform unui studiu al companiei de cercetare Truecar referitor la popularitatea marcilor si modelelor de masini in randul femeilor si a barbatilor, publicat sub forma unor clasamente cu zece pozitii, realizate pe baza procentajului de clienti de un anumit sex si nu tinand cont de volumul vanzarilor, barbatii se uita, in general, dupa cai putere sau masivitate, in timp ce reprezentantele sexului frumos demonstreaza ca au un simt practic mai dezvoltat, inclinand catre vehicule cu o flexibilitate mai mare, mai mici si mai eficiente. Sigur, analiza nu este 100% elocventa pentru piata europeana, fiin operata in SUA, dar defineste destul de clar cateva trasaturi.
Marti, 10.07.2012, 23:21Romanii prefera in continuare autoturismele fabricate de catre producatorii germani, arata un sondaj realizat de catre site-ul auto.ro si compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown pe un esantion de peste 26.000 de repondenti in cursul anului 2011.
Miercuri, 14.12.2011, 00:00Rujul este cel mai utilizat produs de infrumusetare din lume. Acesta se gaseste in toate culorile si formele si are preturi pentru toate buzunarele. Totusi, unele companii au creat colectii de lux pentru femeile mai instarite.
Sambata, 12.11.2011, 00:00In cadrul ExpoBike 2011, pasionatii au putut vedea biciclete la moda, speciale, pliabile, usoare, mari sau mici, choppere, de lux, electrice. Cele mai mari firme s-au "luptat" in a scoate in evidenta calitatile bicicletelor lor, iar cei care au avut de castigat au fost cumparatorii. Vedete, din lumea ciclismului sau nu, au participat cu entuziasm la expozitie.
Miercuri, 29.06.2011, 00:00Un clasament al celor mai vandute branduri de consum din Romania a fost realizat de ZF. In top 20 se afla opt marci locale si 12 branduri de talie internationala, companii ce ruleaza anual 2,1 miliarde de euro, mai exact 10% din vanzarile totale de bunuri de larg consum realizate in Romania.
Miercuri, 19.05.2010, 00:00