Afacerile din România ale retailerului german Lidl, care deține pe plan local o rețea de 170 de magazine, sunt susținute în proporție de 80% de mărcile proprii, declară Antoniu Radu, director financiar al companiei.
Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010.
Discounterii și hipermarketurile înregistrează cele mai mari vânzări de mărci private, iar categoriile cu cea mai bună dinamică sunt lactatele și dulciurile, arată cele mai recente date ale GfK România. În medie, prețurile mărcilor private sunt mai mici cu 20% față de produsele
de brand. "Nu facem altceva decât să venim în sprijinul clienților și să le oferim posibilitatea de a achiziționa produse pe care, poate, altfel nu
și le-ar permite. În prezent, aproximăm ponderea mărcilor proprii la 80% din totalul business-ului", susține Antoniu Radu.
Citeste AICI continuarea articolului!