Antena Căutare

Moduri ingenioase prin care menții echilibrul job-viață personală al angajaților

Succesul afacerii tale depinde de mulți factori, iar strategia de business și parteneriatele cu furnizorii sunt doar vârful aisbergului.

Succesul afacerii tale depinde de mulți factori, iar strategia de business și parteneriatele cu furnizorii sunt doar vârful aisbergului. Pentru ca o companie să funcționeze bine pentru cât mai multă vreme și să fie un jucător important în piață, este nevoie ca managementul să fie atent la ceea ce contează cu adevărat: resursa umană.

Angajații motivați sunt mai dedicați activității profesionale și nu cad pradă atât de ușor tentației de a migra către un alt loc de muncă. Cum le poți oferi certitudinea că merită să rămână în compania ta? Încurajarea vieții personale este o cale sigură prin care îți mărești rata de retenție și păstrezi în organizație talentele veritabile.

Permite un program flexibil

Cu toate că este greu de imaginat existența unei firme care nu are un orar bine stabilit, există situații neprevăzute în care o întârziere nu trădează neapărat lipsa seriozității. Atunci când un angajat nu se prezintă la oră fixă, este foarte posibil ca dimineața lui să nu fie una obișnuită. Un program rigid nu ar face decât să contribuie la stresul unei zile care deja a început prost. În loc să contabilizezi minutele de întârziere, poți să afli care a fost motivul lor și chiar poți să-ți oferi sprijinul în rezolvarea problemei. Atitudinea ta deschisă va cântări mult în ochii angajaților, mai ales dacă vorbim de cei noi, care încă se adaptează la mediul din compania pe care o conduci.

Încurajează activitățile culturale

Pentru mulți dintre angajați, timpul liber nu înseamnă doar relaxare pasivă. O piesă de teatru, un spectacol la operă, un film la cinema sau o competiție sportivă trăită cu sufletul la gură reprezintă alternative creative prin care weekendurile prind culoare. Angajații tăi ar putea beneficia de posibilitatea de a-și plăti accesul la asemenea evenimente folosind tichete sau carduri culturale oferite de firmă. În cazul în care distracția nu este neapărat o prioritate, cei din compania ta pot să achite cu aceste tichete contravaloarea cărților, manualelor școlare, albumelor muzicale sau a multor alte produse culturale.

Oferă posibilitatea lucrului de acasă

Avantajos pentru companii, din punctul de vedere al economisirii unor resurse logistice și financiare, lucrul de acasă este un adevărat sprijin pentru angajați. Fie că vorbim de nevoia unei reglări a volumului de lucru, necesară în perioada de vârf, sau de necesitatea de a avea grijă de copil într-o zi în care bona nu este disponibilă, munca la domiciliu este o soluție temporară foarte bine venită. Motivația și randamentul angajaților nu sunt afectate de climatul aparent mai relaxat al propriei case. Dimpotrivă, libertatea unui mediu familiar ajută la rezolvarea taskurilor într-un ritm consecvent.

Pune mașini de serviciu la dispoziție

Deși este un avantaj salarial care se impozitează ca atare, mașina de serviciu folosită în scop personal este un sprijin foarte mare pentru acei angajați care au permis de conducere, dar nu dispun de un mijloc de transport. Numai cei care trebuie să facă adevărate artificii pentru a ajunge în timp util la grădiniță, fără să întârzie la serviciu, știu cât de importantă este mobilitatea personală. Legea permite inclusiv folosirea mașinii pentru a pleca în concediu, așa că ai la dispoziție încă o pârghie pentru a încuraja echilibrul dintre job și viața personală a angajatului.

Acordă un beneficiu suplimentar la salariu

Fie că sunt destinate cumpărării de cadouri sau de alimente, tichetele sunt unul dintre beneficiile cu mare popularitate în rândul angajaților din România. Acceptate în cele mai multe unități comerciale, acestea sunt disponibile atât în formă fizică, cât și sub formă de card. Cu ajutorul lor, angajații au ocazia de a-și achita prânzul sau de a face cumpărăturile din weekend, cu economii însemnate la salariu.

Companiile activează într-un mediu concurențial, dar nu numai abordarea față de clienți și consumatori te poate scoate în față. Atenția la nevoile angajaților îți aduce avantaje pe termen lung ce nu trebuie neglijate.

Rugăciune de ajutor la examene: ce se rostește și cum ajută... Rugăciune către Sfântul Apostol Iuda Tadeu, 19 iunie...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x