Intentia Facebook a fost dezvaluita in momentul in care mai multe discutii pe e-mail au fost facute publice. Reprezentantii Facebook au confirmat ulterior ca i-au angajat pe cei de la Burson-Marsteller.
Suspiciunile privind comanda Facebook au aparut in momentul in care mai multi jurnalisti si-au oferit serviciile mai multor agentii de presa din Statele Unite pentru a scrie articole anti-Google, in numele angajatorului lor, Burson-Marsteller.
Paul Cordasco, purtatorul de cuvant al companiei de relatii publice, a explicat ca angajamentul pe care il presupunea contractul cu Facebook venea impotriva politicii si modului de operare al Burson-Marsteller, iar intelegerea nu ar fi trebuit acceptata de la bun inceput. Colaborarea cu Facebook a fost incheiata, a continuat acesta.
Miza campaniei pe care Facebook a dorit sa o realizeze prin Burson-Marsteller era defaimarea Google Social Circle, o retea de socializare bazata pe Gmail. Atat Facebook, cat si Google, au refuzat sa comenteze incidentul.
Citeste si antena3.ro!
foto: thenextweb.com