- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Boala omului modern este telefonul; la fiecare minut al vieţii îl verificăm şi ne bazăm pe acesta pentru diverse lucruri. Ne ajută tehnologia, ne ajută aplicaţiile şi comoditatea de a rezolva rapid multiple sarcini de zi cu zi. Ajungând să ne bazăm atât de mult pe telefon, este capăt de lume când acesta se strică.
Aşa au apărut şi service-urile gsm, o întreagă industrie la ora actuala. Create însă pe nevoia mai ales a tinerilor, tot mai dependenţi de telefoane, service-urile gsm sunt pe cât de multiple, pe atât de variate şi în servicii. La ora actuală se pare că ne dorim nu numai să găsim un aliat în a ne repara telefonul. Iată ce ne spun reprezentanţii unui service gsm. Sunt din Suceava, dar asta nu îi împiedică să aibă colaborări extinse:
„Suntem prezenţi în mediul online, suntem un ajutor pentru cei care au nevoie de reparaţie de calitate însă şi rapidă. Suntem inovativi; am observat că avem cereri care nu erau locale, asta totuşi a fost o provocare, dar iată că la ora actuală dispunem deja de un serviciu şi de acest gen.” spun cei de la Glassgsm, ușor de găsit online, pe www.glassgsm.ro.
Service-urile gsm, tot mai populare
Studiile arată că în rândul tinerilor, în special pe segmentul de 18-25 de ani, 77% dintre tineri au la un moment dat dependenţă de telefon. Asta se transformă automat în cel puţin un episod în care telefonul este lovit, trântit, zgârâiat sau mai rău, îi este afectată funcţionalitatea. Se înţelege perfect de ce service-urile gsm sunt la mare căutare.
Tot mai populare pentru că problemele impuse de telefoanele moderne sunt şi ele mai frecvente, explicaţia este legată şi de dependenţa cu care ne confruntăm. O confirmă şi cei de la Glassgsm:
“Nu telefoanele sunt neapărat o problemă. Observăm o tendinţă a consumatorilor, preferinţă pentru telefoane mai scumpe, Samsung în mod special şi iPhone. O dată cu acestea vin şi reparaţii mai complexe desigur. În plus, lăsăm în baza telefonului numeroase lucruri şi din neatenţie, luat cu noi până şi la toaletă, riscurile sunt mai mari de a-l accidenta destul de grav.”
Ce tip de servicii sunt şi cele mai solicitate? Înlocuirile de display pentru diverse tipuri de telefoane. Asta spune multe despre comportamentul utilizatorului, pentru modul în care este folosit dispozitivul mobil în cauză. Lovirile la nivelul suprafeţei sunt cauzele cele mai frecvente, căzăturile de orice fel. Telefonul stă pe lângă chei cel mai adesea, în buzunar, în genţi, tot mai la îndemână sau cel puţin asta se intenţionează. Mai există şi categoria celor care sunt „la modă”; îşi poartă telefonul la vedere, în mână, indiferent dacă ar avea unde să îl ţină. Îl expun ca pe un bun de preţ, cu mândrie şi satisfacţie. Nu ştiu însă că acest lucru expune telefonul la diverse accidentări, că a-l scăpa din mână este cu mult mai uşor decât dacă ar sta în buzunare.
„Cel mai amuzant moment a fost explicaţia unui client care şi-a motivat telefonul spart spunând că a fost nervos. Se întâmplă şi astfel de lucruri, voit sau nevoit să se spargă telefonul. Important este că se poate repara.”(reprezentanţii Glassgsm)
Astfel de exemple sunt tot mai comune în zilele noastre. Ca un cerc vicios, capacitatea şi funcţionalitatea unui telefon este cea care atrage atât de mult. Ne bazăm pe el să facem cumpărături, să facem fotografii, să ne amintim de task-uri şi aşa mai departe. Practic este ca un bun organizator în viaţa haotică pe care o trăim. Cultul telefonului este deja o realitate.
Servicii extinse, griji uitate
Profitând de toate avantajele societăţii şi a tendinţelor actuale, service-urile gsm se întrec în serviciile pe care le pot oferi. Spre exemplu, promit rapiditate, ba chiar un timp de execuţie de 30 până la 90 de minute. Dacă este posibil. Pentru a fi sigur că reparaţia decurge cum trebuie şi că seriozitatea este implicită, clienţii au la dispoziţie şi urmărirea camerei web live sau posibilitatea de a trimite un telefon în service prin curierat, expediţia realizându-se în acelaşi stil după reparaţie.
În orice caz, în stil simplist, clienţii cer cel puţin o garanţia post reparatorie, pentru a fi siguri că încă se pot baza pe telefon, chiar dacă s-a intervenit asupra acestuia.
Cu cât sunt mai complexe şi diverse, cu atât reputaţia service-ului este câştigată. Un avantaj de ambele părţi, ce roieşte în jurul aceluiaşi divinizat dispozitiv: telefonul mobil.
Mercedes a dezvoltat un nou tip de far inteligent care va diminua accidentele rutiere... Schimbare URIAȘĂ la Facebook. Nu te vei mai putea conecta decât în acest mod!...