Cu DIETA ZONE slăbești 10 kilograme pe lună. Mâncare cât pumnul sau cât palma

Poate ați auzit de dieta zone, dieta preferata a vedetelor, un regim eficient in care trebuie sa mananci mâncare... cat pumnul sau cât palma. Slabești 10 kilograme pe lună cu dieta a fost creata de dr. Sears pentru bolnavii cardiaci.

Poate ați auzit de dieta zone, dieta preferată a vedetelor, un regim eficient în care trebuie să mânânci mâncare... cât pumnul sau cât palma. Slăbești 10 kilograme pe lună cu dieta a fost creata de dr. Sears pentru bolnavii cardiaci.

Dieta zone are la bază echilibrul hormonal. Dr. Sears, cel care a conceput-o, consideră că excesul de greutate se datorează nivelului insulinei din sânge și nu grăsimilor alimentare.

Dieta zone: plan alimentar

Planul de alimentație trebuie să cuprindă un echilibru între glucide, grăsimi și proteine, mai exact 40% glucide, 30% proteine și 30% grăsimi astfel încât organismul să controleze producția de insulină. Dietă insistă și pe consumul de calorii, adică o masă să nu depășească 500 de calorii iar o gustare să nu depășească 100 de calorii.Regimul promovează alimente cum ar fi ; legume proaspete, nuci și fructe, frunze verzi, proteine, plus un consum de opt pahare cu apa zi de zi.

Regimul presupune 3 mese principale pe zi, care trebuie luate la un interval de aproximativ 5 ore, și 2 gustări intercalate între ele. Alimentele care pot fi consumate sunt, în linii mari, următoarele: proteine – pui, peste, brânză slabă, albuș, soia; lipide – grăsimi nesăturate provenite din uleiuri vegetale, fructe oleaginoase, avocado; glucide – pâine integrală, cereale integrale, fructe, legume. Pentru a nu depăși numărul de calorii admise de dietă „Zone”, în general se ia că unitate de măsură palmă: bucățile de carne sau de peste trebuie să fie cât o palmă, în timp ce fructele oleaginoase, cerealele trebuie să încăpă în căușul palmei.

Cu DIETA ZONE slăbești 10 kilograme pe lună. Mâncare cât pumnul sau cât palma

Sfaturi pentru mărimea porțiilor în dietă zone:

  • Proteine

Proteinele sun reprezentate de carne de pui, peste, carne de vită, carne de curcan, albuș de ou, brânzeturi cu conținut scăzut de grăsimi sau brânză tofu. Cantitatea necesară la o masă este de mărimea și grosimea unei palme.

  • Glucide

Fructe sau legume= 2 pumni

Glucide cu conținut ridicat de zahăr sau amidon = un pumn

Grăsimi

Unt sau ulei de masline= dimensiunea vârfului degetului mare

Fructele care se consumă în cantitate limitată datorită conținutului ridicat de zahăr: smochine, banane, prune, stafide, struguri.

Legumele cu un conținut ridicat de zahăr trebuie consumate cu limită: mazăre, morcovi, cartofi și porumb

Dieta zone. Regim

Mic-dejun: pâine integrală cu brânză proaspătă, un albuș fiert și o mandarină;

Prânz: file de peste, cu garnitură de linte și fasole verde și o pâră;

Cină: escalop de pui cu broccoli pregătit la aburi și un măr.

Gustările admise între cele 3 meșe principale trebuie să fie combinații între alimentele care conțin proteine, cele care conțin carbohidrați și cele care conțin grăsimi. Astfel, din categoria gustărilor pe bază de proteine poți alege dintre: un sfert de cană de brânză slabă de vaci, 30 g șuncă de pui sau 60 g carne slabă.

La acestea, adaugă un aliment care conține carbohidrați dintre următoarele: 3 căise, 1 kiwi, jumătate de portocală, jumătate de grepfrut, 5-6 cireșe, o piersica.

Completează-ți gustarea cu alimente bogate în grăsimi sănătoase: 3 măsline negre, 3 nuci, 4-5 migdale (fistic, caju).

surse: slabsaugras.ro

Parteneri
Meghan Markle împlinește 40 de ani. Detalii mai puțin știute despre Ducesa de Sussex
Meghan Markle împlinește frumoasa vârstă de 40 de ani și pare mai fericită ca niciodată. Ducesa de Sussex are alături o familie frumoasă și multă dragoste primită din partea celor apropiați. Oamenii sunt nerăbdători să vadă cum își va serba aceasta aniversarea, mai ales că sursele au speculat faptul că Ducesa ar fi angajat un organizator de petreceri care a colaborat inclusiv cu celebra Oprah Winfrey.
Catine.ro
Ultimele știri