Majoritatea reclamațiilor înregistrate la Protecţia Consumatorului se referă la telefonia mobilă. Astel, telefonul mobil a devenit cel mai vândut, dar şi cel mai reclamat produs. Iată ce telefoane mobile au primit cele mai multe reclamații:
Potrivit Oliviei Ardelean, şefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Maramureş, nu e vorba doar de telefoanele cumpărate în mediul online, ci şi de cele cumpărate direct, din magazin.
Astfel, de la începutul acestui an s-au înregistrat 85 de reclamaţii privind telefoanele mobile. E vorba de telefoane mobile cumpărate şi în medul online, dar şi direct din magazin. Cel mai adesea, acestea se defectează în mod repetat în perioada de garanţie.
De asemenea, nemulţumirea clienţilor se referă la faptul că reparaţiile nu sunt efectuate corespunzător, sau că produsul (cumpărat online) nu a fost livrat la timp. Firma care comercializează telefoanele şi care a fost ţinta reclamaţiilor este aceeaşi care asigură şi service-ul.
Alte 20 de reclamaţii de la începutul anului au vizat contractele pentru utilităţi, oamenii reclamând faptul că facturile sunt prea mari. La produsele ectrocasnice s-au înregistrat 10 reclamaţii şi altele 11 la produse alimentare.
Pe Lajumate.ro găsești peste 25.000 de anunțuri cu telefoane mobile de vânzare la prețuri accesibile pentru toate buzunarele.
Multe locuri de muncă disponibile în țările europene! Vezi ce țări caută angajați... Românii își plătesc la timp chiria, dar întârzie cu plata ratelor la bancă!...