Live acumSerial: Grand Hotel (SUA 2019)
Prime Time 20:30Poftiti pe la noi: Poftiti la circ

Idei de rețete gustoase și sănătoase de prăjituri raw-vegane

Dacă te-ai hotărât să adopți un stil de viață mai sănătos, excluzând preparatele cu ingrediente de origine animală,ți-am pregătit și câteva idei de rețete gustoase și sănătoase de prăjituri raw-vegane.

Exemple de prăjituri raw-vegane

În direct dintr-o cofetărie raw-vegană din București, Adina Lăcătușu, reporterul emisiunii Neatza cu Răzvan și Dani, alături de antreprenori, ne oferă câteva idei de rețete gustoase și sănătoase de prăjituri raw-vegane, perfecte pentru perioada de post, dar și pentru cei care s-au hotărât să adopte un stil de viață mai sănătos.

Ce înseamnă prăjituri raw-vegane și ce ingrediente pot să conțină?

Sara și Toto, copiii Ioanei și ai lui Andrei Ioniță, doi antreprenori de produse raw-vegane sunt cei care ne explică ce înseamnă de fapt prăjiturile raw-vegane și care sunt cele mai recomandate.

Deserturile raw-vegane sunt acele deserturi care nu conțin ingrediente de origine animală și nu necesită nici coacere.

Putem să facem dintr-un desert o porție de sănătate, atât pentru persoanele cu diverse afecțiuni, cât și pentru persoanele fără probleme, dar care se hotărăsc să-și schimbe modul de alimentație.

Avantajul deserturilor raw-vegane este acela că, pe lângă gust și aspect plăcut, sunt pline de nutrienți care își păstrează perfect proprietățile, netrecând prin procese termice.

Sunt pline de culoare și savoare pentru că se pot folosi pentru aceste prăjituri raw-vegane, fructe și legume în starea lor naturală.

Citește și: Rețetă de Tiramisu vegan, un desert perfect pentru perioada de post - Rețeta lui Chef Berry

Cele mai folosite ingrediente pentru prepararea deserturilor raw-vegane, cele care înlocuiesc clasica făină sunt: migdalele, nucile și semințele. Acestea se pot hidrata înainte de folosire, sau se pot măcina și transforma în făină.

Fructele deshidratate sunt de asemeni foarte folosite, acestea înlocuind cu succes zahărul adăugat în rețetele clasice de prăjituri.

Pudra de cacao, tărâțe de psylium, pudra de cocos și fulgii de diverse cereale sunt alte câteva ingrediente sănătoase și de foarte mare utilitate la prepararea acestor deserturi.

Ca și grăsimi se pot folosi uleiuri naturale cum ar fi uleiul de cocos, untul de cacao, iar ca îndulcitori zahărul de cocos, sau diverse siropuri extrase din plante.

Pentru creme se folosesc cel mai des laptele de cocos, sau laptele de soia, dar nu lipsesc nici ingredientele aromatizante cum ar fi vanilia, scorțișoara, etc.

Deci, dacă dorim să renunțăm la clasicele prăjituri și deserturi, avem alternative gustoase și mult mai sănătoase, așa cum putem vedea mai în amănunt accesând materialul video de mai sus în care ni se oferă idei de rețete gustoase și sănătoase de prăjituri raw-vegane.