Revenind la putere, S-Max nu pare un monovolum. Este fisnet, are o directie precisa, iar schimbarile de viteza se produc intr-o maniera calma. Asta daca nu este folosit modul secvential, unde te poti juca dupa bunul plac cu puterea noului Ford S-Max.
Datorita tehnologiei folosite, S-Max nu are un consum mare. Datele tehnice ale celor de la Ford evidentiaza un consum mixt de 8,1 l/100 km pentru motorul pe benzina SCTI de 203 CP, iar in cazul variantei de top diesel, 2.0 TDCI cu 163 CP de doar 5,7 l/100 km. Chiar si cu talpa grea pe acceleratie, deci cu un sofat mai sportiv, cifrele rezultate din drive test sint un pic mai mari. Cifra 10 in cazul litrilor consumati intr-o suta de kilometri nu sare in privinta fiarei Ecoboost, iar la diesel ajungi la un 7l/100 km.
Plusuri - Design "kinetic" agresiv
Ford S-Max facelift arata mult mai bine decit modelul anterior. Masina a primit capota, grila fata si stopuri cu LED-uri noi. Bara din fata este echipata cu lumini de pozitii de asemenea cu LED-uri (foto). Motorizarile oferite sint puternice si nu sint mari consumatoare de combustibil. S-a renuntat la frina de mina de tipul "mansa de avion" in favoarea uneia electronice. Interiorul este spatios, poate in topul MPV-urilor
Minusuri - Pret pe masura
Ford S-Max n-a fost niciodata o masina ieftina. S-Max si Renault Espace sint cele mai mari si mai confortabile MPV-uri, dar preturile lor "premium" pot reprezenta un impediment in fata competitorilor. Dimensiunile acestora sint insa sensibil mai mici.
Pret
28.300 de euro (TVA inclus) este pretul de baza al noului S-Max in Germania. Masina va fi disponibila in Romania incepind cu luna iunie.
Adversari:
Marca Pret (TVA inclus)
Renault Espace de la 29.800 euro
Peugeot 5008 de la 21.569 euro
Opel Zafira de la 18.200 euro
Mazda 5 de la 20.090 euro
Citeste sectiunea auto a Gazetei Sporturilor!
"Fabrica de viteza" / Challenger de 600 de cai putere aspirati!... Volkswagen Tiguan intra in curentul Golfului...