Primele modificari pe care le vei percepe cu ochiul liber sunt la exterior. Tanculetul de lux retusat de Carlsson are pasajele rotilor cu dimensiuni care au crescut, in timp ce suspensiile au fost ajustate cu 30 de milimetri.
Daca iti vei plimba privirea prin partea frontala, vei vedea ca pe mutra lui GL a aparut un spoiler nou si o grila cromata cu emblema Carlsson, care a detronat steluta atasata initial de Mercedes-Benz.
Uita-te de-a latu′ la GL si vei vedea noile jante Brilliant Edition pe 22 de inchi, care au fost incaltate cu pneuri rezistente la viteze de peste 240 km/h. Normal, te vei uita in cele din urma si in partea din spate, unde vei intalni un spoiler prin care ies cu nerusinare noile tevi din otel, branduite cu numele si logo-ul Carlsson.
Modificarile de sub capota nu se vad, dar isi vor face simtita prezenta atunci cand pedala de acceleratie din aluminiu va fi apasata. Asta pentru ca motorul standard V6 de 3.0 litri a fost imbunatatit, iar puterea acestuia a crescut de la 261 CP si 620 Nm la 306 CP si 700 Nm. V8-ul care il echipeaza pe GL 500 a fost si el reeducat de Carlsson pentru a furniza 430 CP si 600 Nm.
sursa: topgear
foto: topgear
Untura de rata din tigaie, in rezervorul automobilelor eco... VIDEO! Soferii de Trabant din toata tara s-au intalnit la Brasov...