GT-R este mai feroce ca niciodata, mai puternic si mai frumos ca oricare masina japoneza, facand ca industria de supercaruri din Tara Soarelui Rasare sa ramana pe linia de plutire. Cei 492 de CP si acceleratia de doar 3,5 secunde pana la 100 de km/h fac din bolidul nipon o adevarata amenintare la adresa oricarui rival, fie el Ferrari 458 Italia sau Mercedes SLS AMG.
Austriecii de la Königseder nu se lasa impresionati, asa ca arunca o galeata de vopsea portocalie peste caroseria masinii, pentru a atrage atentia asupra modificarilor aduse acesteia. Cu un nou filtru de aer, o resoftare si o evacuare Akrapovic din titan, V6-le de 3,6 litri a fost dus pana la 560 CP.
Demarajul este de 9,8 secunde...cel cuprins intre 0 si 200km/h, ca sa fim mai clari, iar la capitolul imbunatatirii aerodinamicii, austriecii nu s-au putut abtine si au intervenit asupra caroseriei, aplicand prelungiri si praguri laterale noi, desi noi stim ca inainte de a face aerul sa curga mai repede, vor atrage toate privirile din jur. Nu ar fi fost un Nissan fara pneurile Yokohama Advan Sport, care impreuna cu noua suspenise KW se constituie intr-o invitatie la drifting, imposibil de refuzat. Hai sa vedem daca ai invatat ceva de la NFS.
sursa: Top Gear
Nissan Murano: Hipopotamul balerin... A renascut Opel Meriva...