Timpul de asamblare la fabrica din Leipzig pentru un exemplar Porsche Cayenne sau Panamera este de o zi, nu se calculeaza in ore pentru ca uneori se revine asupra unei masini pentru a verifica daca respecta normele de calitate.
Piesele pentru cele doua modele Porsche sosesc la fabrica chiar in momentul secventei de asamblare datorita unei infrastucturi excelente, pentru a nu mai fi stocate in centrul logistic. Motoarele pentru cele doua modele sunt aduse la Leipzig pe sosea de la fabrica Porsche Zuffenhausen de langa Stuttgart, in timp ce caroseria pentru Cayenne vine pe calea ferata din Bratislava, iar cea pentru Panamera de la fabrica VW din Hanovra.
Nemtii au gandit fabrica atat de bine incat toti angajatii sunt relaxati, odihniti, iar cat despre greseli de asamblare nici nu se pune problema, sistemul este perfect si foarte simplu. La fabrica, rigurozitatea germana nu lasa loc de confuzii sau de timp pierdut.
In fabrica este foarte liniste, aerul este la fel de curat ca afara, iar temperatura este undeva la 22 de grade, conditii excelente de lucru. Toti angajatii lucreaza in salopete rosii si tricouri albe cu maneca scurta. Cea mai mare parte dintre acestia au manusi, pentru ca pe masina nu trebuie sa ramana amprente.
Citeste continuarea pe wall-street.ro!
Atelierul auto condus exclusiv de femei are mare succes. Isi strica barbatii intentionat masinile?... Britanicii pregatesc cea mai rapida masina din lume. Vezi ce viteza impresionanata va putea atinge!...