Antena Căutare

Amenințări vs. siguranță. Ce fac companiile românești în 2016

În lumea businessului, amenințările cresc constant, iar companiile, inclusiv cele din România, au o nevoie din ce în ce mai mare de siguranță.

În lumea businessului, amenințările cresc constant, iar companiile, inclusiv cele din România, au o nevoie din ce în ce mai mare de siguranță.

Deşi o criză financiară precum cea care a debutat în 2008 şi ale cărei efecte încă sunt resimţite în prezent este puţin probabilă în viitorul apropiat, riscurile cu care companiile se confruntă constant pot lovi puternic anumite industrii, iar multe firme și‐ar putea închide porțile mai repede decât și‐ar fi imaginat proprietarii.
Iată ce fac companiile românești în 2016 pentru a face față amenințărilor:
1. Apelează la soluții simple și eficiente
Tot mai mulți manageri și proprietari de afaceri sunt conștienți de riscurile la care businessul lor este expus în fiecare zi și iau o serie de măsuri de siguranță care depind de resursele financiare disponibile și de strategia specifică de dezvoltare. Cu toate acestea, proprietarii de businessuri și managerii companiilor, indiferent de mărimea acestora, au la dispoziție soluții foarte simple menite să‐i salveze în
situații de criză.
2. Iau în serios atacurile cibernetice
Câteva cifre îngrijorătoare ne arată cât de mare este amenințarea venită din partea atacurilor cibernetice. Costurile acestora au fost, în 2015, de 445 de miliarde de dolari. Pentru a ne da seama de adevărata amploare a pagubelor, trebuie doar să specificăm faptul că produsul intern brut al României
în 2015 a fost de 215 miliarde de dolari. Prin urmare, atacurile cibernetice au produs de două ori mai multe pagube decât întreaga producție economică a României, așa că toate companiile își iau măsuri serioase de precauție împotriva acestora.

3. Optimizează costurile
Optimizarea costurilor reprezintă una dintre cele mai importante acțiuni pe care le pot demara companiile mici și mijlocii. Managerii sunt din ce în ce mai conștienți de faptul că, dacă nu apelează la strategii foarte eficiente de reducere inteligentă a cheltuielilor, precum leasingul operational, dezvoltarea companiei pe termen lung va avea mult de suferit.

4. Sunt din ce în ce mai preocupate de satisfacția clienților
Deși multe companii din România se află, în general, departe de standardele de profesionalism ale companiilor occidentale, din ce în ce mai multe businessuri sunt tot mai preocupate de satisfacția clienților, care devin, la rândul lor, tot mai pretențioși.

5. Încearcă să țină pasul cu legislația aflată în continuă schimbare
Multe dintre micile companii nu reușesc să țină pasul cu legislația aflată într‐o continuă schimbare, de aceea rolul contabililor și specialiștilor în resurse umane crește constant.

6. Investesc în SEO și în optimizarea site‐urilor pe mobil
Companiile, indiferent de dimensiunile lor, investesc din ce în ce mai mulți bani în optimizarea SEO a site‐urilor pe care le dețin, pentru a crește vizibilitatea în motoarele de căutare. În plus, traficul online provenit de pe mobile este la fel de important ca cel provenit de pe desktopuri, iar Google a anunțat deja că din aprilie site‐urile care nu au o versiune optimizată pentru telefoanele mobile nu vor mai fi afișate în căutările de pe smartphone‐uri. În plus, Google va anunța, în curând, o măsură similară pentru site‐urile ale căror versiuni de mobil se încarcă foarte greu.
Foto: Creative Commons
Toate magazinele vor fi obligate să schimbe la cerere, în 15 zile, obiectul cumpărat!... Senatul dă o palmă băncilor, darea în plată a fost votată. Pentru ce credite se aplică și cum vor fi afectați românii...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei Sambata, 23.03.2024, 15:30
Ai Formula 1 în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x